//
کدخبر: ۷۸۲۳ //

مرفاوی: مردم قم حامی صبا باشند

سرمربی صبا امیدوار است در بازی فردا با سیاه جامگان مردم قم به حمایت از تیم شهرشان بپردازند.

مرفاوی: مردم قم حامی صبا باشند

به گزارش فرتاک نیوز، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: باتوجه به روند بازی‌ها و جدول مسابقه فردا شرایط سختی برای هر دو تیم خواهد داشت؛ سیاه جامگان تیم سرسخت و سخت‌کوشی است اما امیدوار هستیم بازی خوبی ارائه دهیم و ثابت کنیم شرایط ما از نظر فنی بهبود یافته است.

 

او ادامه داد: درست است مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی ارائه کردیم و سه امتیاز گرفتیم که خوشحالمان کرد اما هنوز کاری انجام ندادیم و پانزدهم جدول هستیم؛ باید تلاش کنیم تا شرایطمان را بهبود بخشیم و مطمئنا می‌توانیم وضعیت خود در جدول را بهتر کنیم.

 

سرمربی صبا درمورد وضعیت صبا ابراز کرد: از بازی با صنعت نفت شرایط فنی خوبی داشتیم که امیدوار هستیم این عملکرد را هفته به هفته بهتر کنیم؛ باید تلاش بیشتری به کار گیریم تا از بازی سخت با سیاه جامگان 3 امتیاز را به دست آوریم؛ به بچه‌های تیمم اطمینان دارم که می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و به مجموعه تیم، مردم قم، تمام مسؤولان استانی، مدیرعامل، هیأت فوتبال و ...  امیدوار هستیم حامی تیم باشند تا بتوانیم تیم را به شرایط خوبی برگردانیم.

 

مرفاوی تصریح کرد: سیاه جامگان هم شرایطی مثل ما دارد ولی امیدوار هستیم با پشتیبانی مردم قم انگیزه بیشتری پیدا کنیم و رو سفید شویم؛ قول می‌دهیم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و سعی می‌کنیم دوندگی زیادی داشته باشیم و برای پیاده کردن تاکتیک تیمی سعی کنیم؛ ما امیدوار هستیم و اگر اینطور نبود تا به امروز صبر نمی‌کردیم.

 

او اضافه کرد: حسن‌زاده هنوز در تمرینات شرکت نکرده و آسیب دیده اما رمضانی طی روزهای اخیر همراه تیم تمرین کرده است.

 

سرمربی صبا ادامه داد: باشگاه قبل از این مسابقه یک پرداختی داشت و امیدوار هستیم مسائل مالی نیز برطرف شود؛ از استاندار قم، مدیرعامل باشگاه، مسؤولان استانی، هیأت فوتبال و همه کسانی که برای موفقیت صبا زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم همین راه ادامه داشته باشد.

 

مرفاوی پیرامون فعالیت عنایتی به‌عنوان مربی- بازیکن گفت: عنایتی بازیکن است و بچه‌ها او را به عنوان یک بزرگتر و بازیکنی که افتخارات زیادی دارد قبول دارند؛ از ایشان کمک می‌گیریم تا در مسائل فنی چیزی که از چشم ما پنهان باشد کمک کند؛ می‌خواهیم شرایط تیم را بهبود بخشیم و همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم موفق شود؛ دوست نداشتم عنایتی در بازی با پرسپولیس فقط 10 دقیقه بازی کند چون بازیکن بزرگی است.

 

او در پاسخ به این سوال که بازیکن جدید می‌گیرند یا خیر، ابراز کرد: مشخص نیست، مگر اینکه بازیکنی آزاد باشد و خیلی به تیم کمک کند اضافه خواهیم کرد؛ به باشگاه بازیکن پیشنهاد دادیم ولی چیزی مشخص نیست؛ وضعیت روزبه چشمی برای حضور در صبا مشخص نیست.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان