//
کدخبر: ۷۶۶۹۵ //

مردی که از علی کریمی حمایت نکرد/ سوپر دوئل!

مردی که از علی کریمی حمایت نکرد/ سوپر دوئل!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کریمی در مجموع در مناظره با دبیرکل فدراسیون فوتبال تجربه موفقی را پشت سر گذاشت و حمایت همه‌جانبه اهالی ورزش از او در فضای مجازی، در کنار تشویق شدیدش در مسابقه پرسپولیس و نسف‌قارشی ازبکستان نشان داد توانسته پشت حریفش را به خاک بمالد. از حالا به بعد اما او باید روی مناظره دوم متمرکز شود؛ مقابله‌ای که این بار به جای استودیوی برنامه تلویزیونی نود، در مستطیل سبز به وقوع خواهد پیوست. جمعه آینده سپیدرود در رشت میزبان سایپا است و به این ترتیب علی کریمی و علی دایی نخستین بار به عنوان دو مربی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. کریمی بعد از باخت تیمش به استقلال تهران به طور تلویحی از هدایت سپیدرود استعفا داد، اما مدیران باشگاه رشتی این استعفا را نپذیرفتند و حالا کریمی به احتمال فراوان در دیدار با سایپا روی نیمکت تیمش خواهد بود. همه ایران می‌دانند که بین او و دایی در این سال‌ها چه گذشته. دو طرف مدتهاست در هیچ قاب مشترکی دیده نشده‌اند، اما این بار ناچارند پیش از شروع مسابقه در محاصره عکاسان و خبرنگاران به سمت هم بروند و روبوسی کنند. این دوستی اما در همان لحظه به پایان خواهد رسید، چون سپیدرود برای بقا به شدت نیاز به کسب پیروزی دارد و دایی هم آدمی نیست که به کسی باج بدهد؛ به‌خصوص به کریمی! جادوگر مناظره حیثیتی اول را برد، اما شاید بردن مناظره حیثیتی دوم به این آسانی‌ها نباشد.

 

دایی حمایت نکرد

علی دایی جزو معدود اعضای سرشناس خانواده فوتبال بود که در این مدت از علی کریمی و مواضعش حمایت نکرد. چند روز پیش وقتی در همین زمینه از دایی سوال شد، سرمربی سایپا گفت: «برایم جالب نیست که در این مورد اظهار نظر کنم.» علی کریمی هم ساعاتی پیش از مناظره، هنگامی که روبه‌روی ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در واکنش به خبرنگاری که مدعی حمایت دایی از او شده بود، گفت: «دایی کی از من حمایت کرده؟» همین مساله قطعا به حساسیت‌های بازی سپیدرود و سایپا دامن خواهد زد.

 

ماموریت غیرممکن جادوگر

علی کریمی یک هفته وقت دارد خودش را برای تقابل با سایپا و علی دایی آماده کند، اما قطعا خودش هم می‌داند در این میدان کار بسیار سختی پیش رو دارد. سایپا از شش بازی آخرش چهار مسابقه را برده، به رده چهارم جدول رسیده و در مسابقه آخرش چهار گل به ذوب‌آهن آماده امیر قلعه‌نویی زده است. شاید هراس از همین مسابقه هم بود که باعث شد کریمی بعد از باخت به استقلال به طور غیرمستقیم استعفا بدهد، اما به هر حال او فعلا ماندگار شده و قطعا باخت احتمالی به دایی و نزدیک‌تر شدن سپیدرود به سقوط، می‌تواند حلاوت همه حمایت‌های این چند روز را در کام جادوگر به تلخی بکشاند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان