//
کدخبر: ۷۶۶۴۳ //

تاکسی دزدی بازیکنان وست بروم در بارسلون!

4 بازیکن وست برومویچ اقدام به ربودن یک خودروی تاکسی در ایالت کاتالونیا و شهر بارسلون کرده اند.

 تاکسی دزدی بازیکنان وست بروم در بارسلون!
به گزارش فرتاک نیوز،

4 بازیکن وست برومویچ به نام جانی ایوانز، جک لیورمور، بواز میهیل و گرت بیل به خاطر پرونده سرقت تاکسی در اردوی تابستانی در بارسلونا عذرخواهی کردند.

 

وست بروم در بیانیه ای در خصوص گفت: "علاقمندیم از این فرصت برای عذرخواهی از بازیکنان، هواداران، سرمربی و باشگاه استفاده کرده و به علت به وجود آمدن تبلیغات گسترده و منفی علیه باشگاه عذرخواهی کنیم. تحقیقات خود را در مورد این حادثه آغاز کرده و بازیکنان ملزم به رعایت کامل مسائل انضباطی داخلی باشگاه بوده اند. تا زمانی که این تحقیق تکمیل نشده است، باشگاه هیچ توضیحی بیشتری نخواهد داد."

 

باشگاه وست بروم تایید کرد که در حال تحقیق در مورد حادثه تاکسی به سرقت رفته که گریبان 4 بازیکن این تیم در اسپانیا را گرفته، خواهد بود. 4 بازیکن وست بروموچ به علت دزدیده شدن یک خودرو در خلال اردوی زمستانی مورد بازجویی پلیس قرار گرفته اند. طبق گزارش سان، این خودرو در نزدیکی هتل محل اقامت بازیکنان در اردو رها شده است.

 

در خلال اردوی وست بروم در شهر بارسلونا برای آماده سازی دیدار جام حذفی برابر ساوتهمپتون، این اتفاق رخ داده و پلیس شهر بارسلونا نیز حادثه را تایید کرده است.

 

یک منبع آگاه به نشریه سان گفت که بازیکنان نیمه شب یک خودرو تاکسی را ربوده و در ادامه بدون راننده آن را در گوشه ای رها کرده اند و پذیرش هتل نیز با دیدن این صحنه موضوع را به پلیس گزارش داده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان