//
کدخبر: ۷۶۶۱۳ //

ارائه خدمات رفاهی و پوشش بیمه با دریافت ورزش کارت ملی

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از ارائه "ورزش کارت ملی" به همه گروه‌های عضو صندوق در 3 ماه اول سال 97 به منظور توسعه خدمات گوناگون بیمه ای‌، رفاهی و تفریحی خبر داد.

ارائه خدمات رفاهی و پوشش بیمه با دریافت ورزش کارت ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، محمد خرم با تشریح این طرح بیان کرد: به منظور ارائه خدمات مختلف رفاهی و تفریحی و هم‌چنین پوشش‌های بیمه‌ای برای قهرمانان و پیشکسوتان محترم، کارت الکترونیک ورزش کشور طراحی شده که با عنوان "ورزش کارت ملی" در 3 ماه اول سال 97 در اختیار همه گروه‌های هفتگانه صندوق قرار می گیرد.

 

مدیرعامل صندوق ادامه داد: این کارت‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود و در حال حاضر ارائه خدمات بیمه‌ای مختلف شامل بیمه درمانی و همچنین بیمه‌های خودرو و عمر و پس انداز، استفاده از هتل‌ها، استخرها و بسیاری خدمات رفاهی دیگر روی آن تعریف می شود. به امید خدا در نظر داریم با تعریف برنامه‌های جدید، در فواصل زمانی مشخص خدمات این کارت را نیز توسعه دهیم.

 

خرم درخصوص ایجاد بانک اطلاعات جامع قهرمانان و پیشکسوتان عضو صندوق نیز توضیح داد: در فکر راه‌اندازی سامانه جامعی به منظور جمع‌آوری اطلاعات و سوابق ورزشکاران هستیم. با این اقدام جامعه ورزشکاران رشته‌های مختلف هدفمند ‌شده وخدمات دهی به آن‌ها با سرعت بالاتری امکان پذیر خواهد بود.

 

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل صندوق تاکید کرد: با تدوین و اجرای طرح ساماندهی الکترونیک و صدور ورزش کارت برای اعضای صندوق قادر خواهیم بود تا تسهیلات و خدمات مطلوب تری را به جامعه ورزش کشور ارائه دهیم. حتی در نظر داریم وام قرض الحسنه و بلاعوض به ورزشکاران بدهیم. در گذشته شاهد بوده ایم ورزشکار جوانی بر اثر حادثه در یک باشگاه ورزشی دچار آسیب های جدی چون قطع نخاع شده‌است که در نظرداریم انشالله چنین افرادی را نیز تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

 

وی در پایان یادآور شد: به زودی نحوه ثبت‌نام ورزشکاران را در سامانه جامع ورزش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق اعلام خواهیم کرد. امیدواریم که با پیاده سازی این طرح گام کوچکی در راستای توسعه و بهبود خدمات به جامعه بزرگ ورزش کشور برداریم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان