//
کدخبر: ۷۲۹۷۲ //

پرسپولیس - سپاهان؛ بازهم پرتماشاگر و جنجالی ؟!

دیدارهای پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی همواره پرتماشاگر و البته جنجالی بوده است.

 پرسپولیس - سپاهان؛ بازهم پرتماشاگر و جنجالی ؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

از شکست عجیب پرسپولیس در نیمه نهایی جام جذفی 86 تا هفته پایانی لیگ هفتم و البته همین دیدار فصل پیش، همه و همه در مقابل دیدگان تماشاگران پرتعداد پرسپولیسی برگزار شده و اتفاقاتی در آن رقم خورده که منجر به ایجاد جنجالی بزرگ شده است.

 

در جام حذفی 86، پرسپولیس با مصطفی دنیزلی به نیمه نهایی رسید و تا آخرین دقایق نیز از سپاهان پیش بود اما پنالتی عجیبی که محسن قهرمانی اعلام کرد ورق را برگرداند. هادی عقیلی پنالتی را گل کرد، بازی 120 دقیقه ای شد و محمود کریمی کارِ پرسپولیس را ساخت تا هواداران خشمگین پرسپولیس به شدت علیه محسن قهرمانی شعار بدهند.

 

یک سال بعد اوضاع متفاوت شد. این بار قرمزها در حضور بیش از 120 هزار هوادار در حال از دست دادن جام بودند که سپهر حیدری با ضربه سر، دروازه سپاهان را باز کرد و پرسپولیس را به نهمین قهرمانی لیگ رساند. پس از بازی هوادارانِ مسرور پرسپولبس به زمین آمدند و اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد و یکی از خاطره انگیزترین جام های پرسپولیس با پیروزی مقابل طلایی پوشان اصفهانی به دست آمد.

 

چند سال بعد این دو تیم دوباره در جام حذفی به هم رسیدند. بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا بود و پرسپولیس هم از حریف پیش افتاد اما کار به ضربات پنالتی رسید و پرسپولیس مغلوب شد تا آزادی بار دیگر یکی از غم انگیزترین روزهای پرسپولیسی اش را تجربه کند.

 

در لیگ پانزدهم نیز جدال این دو تیم در تهران جذابیت های بسیاری را به همراه داشت. پرسپولیس با برانکو اوج گرفته بود و هواداران استقبال بسیار خوبی از بازی داشتند و همچنین، حضور محمدرضا خلعتبری در تیم سپاهان، نگاه ها را بیش از زمین به سکوها معطوف کرده بود. قرمزها حسابی از خجالت خلعتبری درآمدند؛ اما در زمین مسابقه موفق به شکست سپاهان نشدند. علیپور و کمال گلزنی کردند و طارمی هم فرصت داشت تا کار را تمام کند اما ضربه او با بی دقتی بیرون رفت.

 

یک سال بعد، جدال پرسپولیس و سپاهان دیدار پسا دربی محسوب می شد. سرخپوشان شهرآورد را باخته بودند؛ اما هوادارانشان حمایتی فراموش نشدنی کردند و با حضور 70 هزار نفری، انگیزه زیادی به شاگردان ایوانکوویچ دادند. پرسپولیس که در نیم فصل اول سپاهان را مغلوب کرده بود، با پنالتی بارسلونایی رضاییان و طارمی پیروز شد تا پس از سال ها سپاهان را دبل کند.

 

حال باتوجه به این که بازی پیش رو هم در روز جمعه برگزار خواهد شد، پیش بینی می شود هواداران زیادی از این مسابقه استقبال کنند و باید دید، داخل زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان