//
کدخبر: ۷۲۵۵ //
بادامکی؛

بازی ما با صبای قم ۱۲ امتیازی است!

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان گفت: «اگر مقابل صبا ببازیم کارمان در ادامه لیگ خیلی سخت می‌شود.»

بازی ما با صبای قم 12 امتیازی است!

به گزارش فرتاک نیوز، حسین بادامکی بازی هفته بعد تیمش مقابل صبای قم را 12 امتیازی می‌داند و معتقد است اگر در قم شکست بخورند و نتوانند امتیاز بگیرند کارشان برای بقا در لیگ برتر بسیار سخت خواهد شد و به همین دلیل تلاش می‌کنند تا تحت هر شرایطی با امتیاز از قم به مشهد برگردند.

 

اظهارات بادامکی را در ادامه می خوانید:

 

* مقابل گسترش فولاد تبریز مساوی کردید. بازی چطور بود؟

- بازی سختی بود. با توجه به شرایط آب‌وهوایی که در مشهد بود و بارندگی‌های چند روز اخیر، کار سخت شده بود. چون بازی فیزیکی و درگیرانه بود. در نیمه‌اول خوب نبودیم و گسترش فولاد بهتر از ما بود اما در نیمه‌دوم ما بهتر بودیم و سه، چهار تا موقعیت هم داشتیم اما در نهایت بازی مساوی شد.

 

* از این تساوی خانگی راضی بودید؟

- با توجه به شرایطی که داریم و چند بازیکن مصدوم و محروم که داشتیم و یک نیمه از بازی را هم که از دست دادیم، نتیجه عادلانه بود.

 

* گسترش فولاد را در این دیدار چطور تیمی دیدید؟

- تیم خیلی خوب بود. گسترش هم بازیکنان و هم کادرفنی خوبی دارد و از نظر امکانات هم همه‌جوره بهتر از ما هستند و امتیازات خوبی هم در این فصل گرفته‌اند و در این بازی نیمه‌اول بهتر از ما بودند و ما نیمه‌دوم بهتر از حریف بودیم.

 

* بازی بعدی شما مقابل صبا در قم است. چه تصوری از این بازی دارید؟

- بازی با صبا که یک بازی 12 امتیازی است. بازی خیلی سختی داریم. شرایط صبا هم مثل ماست. البته آنها در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری دارند و بازیکنان خوبی گرفته‌اند و مقابل ذوب‌آهن هم یک پیروزی خیلی خوب به دست آوردند. قطعا بازی سختی داریم، اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا با امتیاز برگردیم. چون اگر مقابل صبا ببازیم کارمان در ادامه لیگ خیلی سخت می‌شود.

 

* با توجه به شرایط و بازی‌هایی که در پیش دارید، فکر می‌کنید سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌ماند؟

- همه‌چیز دست خودمان است و سرنوشت‌مان دست تیم‌های دیگر نیست. باید تلاش کنیم و حمایت هم بشویم. چون کارمان سخت است و بدون حمایت موفق نمی‌شویم. اما همه‌چیز دست خودمان است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان