تاریخ انتشار: 1396/10/30 12:42
کد خبر: 163909

کوتینیو شماره "هفت" را بر تن نخواهد کرد.اما چرا؟

هافبک برزیلی بارسلونا شماره "هفت" را بر تن نخواهد کرد و با پیراهن "۱۴" به میدان می‌رود.
کوتینیو شماره "هفت" را بر تن نخواهد کرد.اما چرا؟

و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا پنج‌شنبه هفته‌ گذشته اعلام کرد یری مینا کارت ترانسفر خود را دریافت کرده است. بازیکن کلمبیایی با شماره "۲۴ " به میدان خواهد رفت. با این حال فیلیپ کوتینیو که زودتر از مینا با بارسلونا قرارداد امضا کرد، هنوز به صورت رسمی شماره‌ پیراهنش را اعلام نشده است.

بر اساس یک منبع آگاه، هافبک برزیلی شماره "۱۴" را بر تن خواهد کرد. این شماره متعلق به خاویر ماسچرانو است اما هافبک آرژانتینی پنج‌شنبه با هواداران در دیدار برابر ‌اسپانیول در کوپا دل ری خداحافظی خواهد کرد و سپس با هبی فورتون چین قرارداد امضا می‌کند.

دیگر بازیکنی که در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی آبی‌ اناری‌ها را ترک کرد آردا توران است. هافبک ترکیه‌ای که شماره هفت را بر تن می‌کرد به باشاک شهیر پیوست. یک هفته‌ گذشت و مالکی برای این شماره اعلام نشد.

با وجود این که گفته می‌شد کوتینیو این شماره را بر تن خواهد کرد اما این قضیه رد شد. شماره هفت برای آنتوان گریزمان رزرو شده است. مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید مدنظر آبی‌ اناری‌هاست. باشگاه  کاتالانی می‌خواهد بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این بازیکن را جذب کند و این جا به جایی ۱۰۰ میلیون یورو برای آن‌ها هزینه در بر خواهد داشت. بارسا منتظر انتقال ماسچرانو است تا شماره "۱۴" را به صورت رسمی به کوتینیو بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj8xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا خواهان جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید