تاریخ انتشار: 1396/10/28 19:40
کد خبر: 164150

انتقاد تند گرشاسبی به نحوه بازی تیم فیروز کریمی / گرشاسبی: داور بازی را از جریان انداخت

سرپرست باشگاه پرسپولیس به نحوه بازی گسترش فولاد انتقاد شدیدی انجام داد.
انتقاد تند گرشاسبی به نحوه بازی تیم فیروز کریمی / گرشاسبی: داور بازی را از جریان انداخت

حمیدرضا گرشاسبی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد درباره این مسابقه عنوان کرد: متاسفانه بازی‌ای که باید جریان داشته باشد را داور از جریان انداخت. تیم مقابل هم که روش نامناسبی را در نظر گرفت و کاملا دفاعی بازی کرد. تا بازی جان می گرفت وسرعت پیدا می کرد بازیکنان حریف روی زمین می افتادند و واقعا باید فکری به حال این موضوع شود.

وی ادامه داد: فوتبال ایران با این روند به مشکل می خورد. داوران باید تلاش کنند که بازی روان و سرعتی باشد. آنها باید کمتر سوت بزنند و نگذارند بازی از حرکت بیفتد. به هر حال شما می بینید تیمی که روان بازی می کند و هجومی هم است، با این رفتار بالاخره به مشکل می خورد و نمی تواند پیروز شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا داور را عامل تساوی تیمش می داند، بیان کرد: داور مقصر اصلی نیست. همه اتفاقات دست به دست هم می دهد تا سرعت بازی گرفته شود.

البته کارشناسان داوری باید نظر بدهند. ما خودمان با کارشناسان بحث می کنیم و به هواداران نتیجه را می گوییم. اگر درباره اشتباهات داور ما اشتباه کرده بودیم، عذرخواهی می کنیم اما اگر داور اشتباه کرده باشد ما کمتر دیده ایم داوران را تنبیه کنند.

گرشاسبی درباره اظهارات مهدی طارمی که گفته او باعث محرومیت پرسپولیس نشده، افزود: من در این خصوص سکوت می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27worv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب عابر بانک پرسپولیس؛ پول های من را پس دهید!