//
کدخبر: ۷۰۴۹۶ //

نا امیدی ستاره پرسپولیس برای حضور در جام جهانی/ به این زودی عقب نکش پسر!

یکی از بازیکنان باثبات پرسپولیس در لیگ‌هفدهم هافبک این تیم بوده است. هافبک دفاعی سرخپوشان اگرچه منتقدان زیادی دارد اما هنوز هم مهره محبوب برانکو است و تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

محسن ربیع‌خواه اگرچه امیدی برای دعوت شدن به تیم‌ملی ندارد اما حضور در پرسپولیس را مانند حضور در تیم‌ملی می‌داند.  او در بازی با مشکی‌پوشان از داور کارت‌زرد گرفت تا دیدار با گسترش فولاد را از دست بدهد و باید دید ‌ پرسپولیس در غیاب او چه عملکردی ‌ خواهد داشت. هافبک سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس با همشهری‌ گفت‌وگو کرده است.

 

شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

خدا را شکر اوضاع  تیم بسیار خوب است و تمرینات منظمی را انجام داده‌ایم. هرچند متاسفانه در بازی  با مشکی‌پوشان کارت‌زرد گرفتم و محروم شدم و این محرومیت من را آزار می دهد اما امیدوارم بتوانیم گسترش را شکست دهیم و  روند پیروزی خودمان را ادامه دهیم.

 

در بازی برابر مشکی‌پوشان به‌سختی توانستید در دقایق پایانی بازی را ببرید.

فکر می‌کنم بازی کردن در این شرایط بسیار سخت است. در مقابل ما همه تیم‌ها می‌آیند مساوی بگیرند و حتی در خانه خودشان هم کاملا دفاعی بازی می‌کنند. این کار را سخت می‌کند.

 

بعضی اعتقاد دارند که این دفاع مطلق شایسته لیگ‌برتر  نیست.

به‌نظر من این قدرت پرسپولیس را می‌رساند که همه به‌دنبال دفاع مقابل ما هستند. باعث خوشحالی است که همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی ما باز می‌کنند و به‌همین دلیل با دو برابر انگیزه و انرژی بازی می‌کنند تا  از ما امتیاز بگیرند.

 

برانکو اما اعلام کرده که می‌خواهد تا قبل از عید قهرمان شود.

دقیقا همین‌طور است. ما می خواهیم قهرمانی خودمان را تا قبل از عید قطعی کنیم و رکورد امتیازات را بزنیم و این فقط با تلاش زیاد به‌دست می‌آید. می‌خواهیم با تلاش بیشتری بازی کنیم تا به نتیجه دلخواه خودمان برسیم و بتوانیم در قهرمانی دبل کنیم.

 

برانکو برای دو فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.

من نه به‌عنوان بازیکن بلکه به‌عنوان هوادار پرسپولیس از این اتفاق خیلی خوشحال هستم. پرسپولیس با برانکو در 3سال اخیر کاملا متحول شد و توانست به موفقیت‌های زیادی برسد. تیم بسیار شکل خوبی گرفته و باید بگویم که برانکو فرمانده قدرتمندی است.

 

در بازی‌های اخیر شوت‌زدن را هم امتحان کرده‌ای. به‌نظر می‌رسد سبک بازی خودت را کمی تغییر داده‌ای؟

من اصلا سبک بازی خودم را تغییر نداده‌ام، همیشه این‌طور بازی می‌کنم و سعی می‌کنم دستورات برانکو را در زمین اجرا کنم. باید بگویم در بازی با تیم‌هایی که دفاع می‌کنند شوت زدن یک راه حل است و من هم شانس خودم را امتحان کردم که با بدشانسی توپ‌های من تبدیل به گل نشده است.

 

هنوز هم از سبک بازی تو زیاد انتقاد می‌شود. این را خودت می‌دانی؟

بله کاملا در جریان هستم البته انتقاد همیشه هست. زمانی ‌دیوار کوتاه تیم بودم و همه انتقادات از من می‌شد اما من هروقت انتقادات به‌جا بوده از آن استفاده کرده‌ام. هروقت هم قصد تخریب من بوده اهمیت نداده‌ام و به‌نظرم این انتقادات من را محکم‌تر کرده است.

 

با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات، تو و سایر بازیکنانی که در آستانه پایان قرارداد‌تان هستید در پرسپولیس می‌مانید؟

من نمی‌توانم در‌مورد سایر بازیکنان صحبت کنم و هرکس باید برای خودش تصمیم بگیرد اما ‌ اگر بدانم که تیم به من نیاز دارد در پرسپولیس می‌مانم. امیدوارم برای تیم کارایی داشته باشم و همچنان سرباز پرسپولیس بمانم. همان‌طور که تا به حال سرباز بوده‌ام.

 

الگوی تو در فوتبال چه کسی است؟

الگوی من در فوتبال همیشه فیلیپ لام بوده است؛ به‌دلیل اینکه ساده بازی می‌کرد و شخصیت بسیار آرامی داشت. من همیشه او را دوست داشته‌ام و دوست دارم مثل او ساده بازی کنم.

 

در ایران چطور؟

برادر بزرگ‌تر من هم فوتبالیست بوده. الگوی من در فوتبال ایران برادرم است و دوست دارم ‌ مانند برادرم باشم.

 

خودت فکر می‌کنی بتوانی مسافر جام‌جهانی باشی؟

واقعیت این است که فکر نمی‌کنم مسافر جام‌جهانی باشم. در تیم‌ملی بازیکنان خوبی حضور دارند که چند‌سال است در تیم‌ملی با هم بازی کرده‌اند و هماهنگ هستند و به‌نظرم کی‌روش نظم تیم خود را به هم نخواهد زد.

 

به نظرت در تیم‌ملی جای کدام بازیکنان خالی است؟

البته خود پرسپولیس یک تیم‌ملی است و برای من خیلی مقدس است اما به‌نظر من علیپور و مسلمان جایشان در تیم‌ملی واقعا خالی است و البته صادق محرمی که به‌نظر من می‌تواند آینده فوتبال ایران و تیم‌ملی باشد. به‌نظرم محرمی می‌تواند یک مهدوی‌کیا دیگر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان