//
کدخبر: ۷۰۲۰۹ //
عجیب سرخابی های محبوب!

اتفاقی نادر در تاریخ سرخابی ها؛ هشت آبی رفت، هشت قرمز برگشت

باشگاه های پرسپولیس و استقلال در این روزها مثل همیشه حواشی خاص خود را داشته اند.

اتفاقی نادر در تاریخ سرخابی ها؛ هشت آبی رفت، هشت قرمز برگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

فوتبال ایران همیشه پر از حواشی و اتفاقات عجیب است. شنیدن این جمله که «این اتفاق در هیچ جای دنیا غیر از ایران نمی افتد»  به یک عادت برای اهالی فوتبال در ایران تبدیل شده است. شبیه به هر موضوع دیگری، در فوتبال هم حواشی بزرگتر دامن تیم ها و نفرات بزرگتر را می گیرد. فوتبال باشگاهی ایران هم سالهاست که تحت الشعاع اتفاقات و مسائل جانبی استقلال و پرسپولیس قرار دارد و بخش مهمی از حواشی آن مختص دو تیم مطرح و پرطرفدار پایتخت است.

 

سرخابی های پایتخت در آخرین بروزرسانی حواشی عجیب خود درگیر مسائلی مربوط به دو بازیکن محبوب بوده اند. بازیکنانی با یک شباهت؛ پوشیدن پیراهن سنگین و پرحاشیه شماره 8.

 

استقلال تهران در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ هفدهم با توپ پر وارد شد و تقریبا هر بازیکنی را که خواست، به خدمت گرفت. یکی از پروژه های خاصی که استقلالی ها به دستور منصوریان در تابستان امسال در پیش گرفتند، بازگرداندن بازیکنان محبوب سال های قبل این تیم بود. این پروژه البته قبلا هم در استقلال سابقه داشته و بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، آندو تیموریان و رضا عنایتی در مقاطعی بازگشت های این چنینی به جمع آبی ها داشته اند.

 

سوژه های ورژن 96 این اتفاق اما مجتبی جباری و پژمان منتظری بودند. بازیکنان پا به سن گذاشته تیم الاهلی قطر قبل از شروع لیگ هفدهم به تیم محبوب خود بازگشتند و روزهای خوشی را در لباس آبی جست و جو می کردند.

 

 

پس از گذشت یک نیم فصل، کلیت سرنوشتی که برای این دو بازیکن در استقلال پیش آمد، در یک کلمه خلاصه می شد: «ناکامی». اما نوع عدم موفقیت آنها در بازگشت به استقلال متفاوت بود. پژمان منتظری پس از گذشت چند هفته ابتدایی لیگ، دچار مصدومیت شد و هفته های زیادی را از دست داد. اما مجتبی جباری، از اوایل فصل با مدیران باشگاه استقلال به مشکل خورد و پس از گذراندن حاشیه های مختلف، از ترکیب و حتی تمرینات تیم کنار گذاشته شد. 

 

حالا با توجه به قرارداد عجیبی که با این باشگاه امضا کرده بود، جباری با فسخ یکطرفه قراردادش از سوی باشگاه مواجه شده و دیگر بازیکن تیم استقلال به حساب نمی آید. این اتفاق که حمایت بازیکنان استقلال از جباری را به همراه داشته قطعا با واکنش شماره 8 محبوب آبی ها در مجامع قانونی همراه خواهد بود؛ اما در هر صورت آخرین اتفاقی که برای او افتاده، کنار گذاشته شدن و فسخ رسمی قراردادش بوده است.

 

اما در سمت دیگر پایتخت شلوغ ایران، تقدیر روی خوش به شماره 8 قرمزها نشان داده است. بازیکن آینده دار تیم پرسپولیس که سال گذشته با یک بازی خداحافظی شکوهمند از سوی هم تیمی هایش بدرقه شد، در آن زمان انتظار گذراندن ماه هایی پر از اتفاقات عجیب را نداشت. بسته شدن پنجره های نقل و انتقالاتی تیم تراکتورسازی، احمد را به همراه امید عالیشاه، دیگر سرباز جدا شده از پرسپولیس، وارد دوران بلاتکلیفی کرد.

 

نوراللهی حدود 9 ماه از میادین فوتبال دور ماند و در پایان دوران سربازی اش تنها توانست در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال پرسپولیس را همراه کند. پس از این بازی پرسپولیسی ها تصور کردند که مشکل شماره 8 تیمشان حل شده اما در ادامه و زمانی که نوراللهی می خواست در لیگ به میدان برود، سازمان نظام وظیفه اعلام کرد که این بازیکن دوره آموزشی خود را سپری نکرده است. معظل طی نشدن دوره آموزشی تا هفته پیش گریبانگیر احمد نوراللهی بود تا اینکه سرانجام با گذراندن یک دوره کوتاه، مجوز حضور او در پرسپولیس و بازی در رقابت های لیگ برتر صادر شد.

 

 

بدین ترتیب شماره 8 های محبوب استقلال و پرسپولیس در روزهای پیش رو، اتفاقاتی متفاوت را تجربه می کنند. یکی از آنها باید به دنبال حق و حقوقش و اعاده حیثیت در مقابل مدیران باشگاه باشد و دیگری این فرصت را خواهد داشت تا پس از مدت ها مقابل دیدگان هوادارانی که حالا بیشتر از قبل دوستش دارند با لباس تیمش به میدان برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان