//
کدخبر: ۷۰۱۹۱ //
ترس از محرومیت دوباره در نقل وانتقالات

دل نگرانی های تراکتورسازی برای جذب ستاره

مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای جذب محمد طیبی محتاطانه عمل می کنند؛ آنها دوست ندارند اتفاقی که برای پرسپولیس و طارمی رخ داد در تراکتور تکرار شود.

دل نگرانی های تراکتورسازی برای جذب ستاره
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی بعد از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی به تازگی از این مشکل رهایی یافته و حالا مسئولان این باشگاه هرگز دوست ندارند چنین اتفاقی بار دیگر گریبان شان را بگیرد. از این رو محمد طیبی کاپیتان سابق استقلال خوزستان که به تازگی قراردادش را با القطر فسخ کرده، یکی از گزینه های سرخپوشان تبریزی برای تقویت خط دفاع است.

 

طیبی در ابتدای لیگ هفدهم با وجود داشتن قرارداد با پارس جنوبی جم راهی تیم القطر شد و برای این تیم نیم فصل توپ زد. شکایت پارس جنوبی از طیبی به فیفا اما احتمالا مساله ای شبیه به مهدی طارمی را رقم می زند. همانطور که حضور طارمی در پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه باعث محرومیت سرخپوشان تهرانی از دو پنجره نقل و انتقالاتی شد، احتمالا باشگاه القطر و باشگاه هایی که بعد از آن طیبی را جذب کنند نیز شامل این محرومیت می شوند.

 

حالا تراکتوری ها به همین خاطر برای جذب طیبی تردید دارند. تراکتورسازان نگران هستند شکایت پارس جنوبی از طیبی باعث شود که با جذب او باشگاه تبریزی بار دیگر محروم از نقل و انتقالات شود و این موضوع با توجه به سپری شدن یک سال بدون جذب بازیکن هرگز برای باشگاه خوب نیست.

 

در چنین شرایطی احتمال اینکه تراکتوری ها قید به خدمت گرفتن طیبی را بزنند زیاد است. با توجه به اینکه یک مدافع نیجریه ای نیز قرار است در تمرینات تراکتور شرکت کند، اگر او بتواند نظر کادرفنی را جلب کند، احتمالا حضور طیبی در تیم تبریزی منتفی می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان