//
کدخبر: ۶۸۱۲ //
قلعه‌نویی بدون عالیشاه، نوراللهی و بیگ‌زاده چه می‌کند؟

ترکیب عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس!

در صورتی که تراکتورسازی نتواند مقابل پرسپولیس به عالیشاه، نوراللهی و بیگ‌زاده بازی دهد، امیر قلعه‌نویی ترکیبی عجیب را به زمین خواهد فرستاد.

ترکیب عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس!

به گزارش فرتاک نیوز، محرومیتی که فدراسیون جهانی فوتبال برای تراکتورسازی در نقل و انتقالات در نظر گرفته، اتفاقات عجیب و غریبی را برای این تیم رقم زده است. علاوه بر اینکه تراکتورسازی از به خدمت گرفتن سجاد شهباززاده محروم شده ، حالا استفاده از امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در عین حال احتمال دارد 4 مسابقه قبلی تراکتورسازی که این 3 بازیکن در ترکیب تیم تبریزی به میدان رفته اند نیز 3 بر صفر به سود حریفان شود که در این صورت تراکتور با کسر 8 امتیاز مواجه خواهد شد!

در چنین شرایطی ترکیب تراکتورسازی مقابل پرسپولیس موضوع مهمی خواهد بود؛ اگر امیر قلعه‌نویی نتواند از عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده استفاده کند، با توجه به اینکه 3 محروم(خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفی) نیز دارد، شرایط بسیار سخت خواهد بود. از سوی دیگر محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی و هادی محمدی 3 بازیکن مصدوم تراکتورسازی هستند که در روزهای گذشته اعلام شده نمی‌توانند در بازی حساس روز یکشنبه به میدان بروند.

به عبارت بهتر تراکتورسازی 9 بازیکن اصلی خود را در مسابقه با پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت و در چنین شرایطی ترکیب عجیبی را از این تیم باید شاهد باشیم. به غیر از بازیکنانی که نامشان برده شد و احتمالا در بازی با پرسپولیس غایب هستند، 16 بازیکن دیگر برای سرخ‌پوشان تبریزی باقی خواهند ماند. محمدرضا اخباری، فرزین گروسیان، محمدامین بهرامی، محسن بنگر، سعید آقایی، عارف آغاسی، علی طاهران، امیرنصرآزادانی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینیو، فرزاد حاتمی، فاخر تهامی، محمدرضا مهدی‌زاده و علی پاپی نفراتی هستند که می‌توانند در لیست تراکتورسازی قرار بگیرند. در این لیست البته 3 نفر دروازه‌بان هستند و 5 بازیکن نیز در رده امید بازی می‌کنند. به عبارت بهتر تراکتورسازی فقط 8 بازیکن بزرگسال و اصلی خود را مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

انتخاب ترکیب از میان این بازیکنان برای امیر قلعه‌نویی کار سختی خواهد بود؛ به غیر از محمدرضا اخباری که دروازه‌بان تراکتورسازی در بازی حساس روز یکشنبه خواهد بود، تکلیف سایر پست‌ها مشخص نیست. با این حال احتمالا سعید آقایی در دفاع چپ و محسن بنگر در دفاع وسط حضور خواهند داشت. از سوی دیگر زوج محسن بنگر شاید عارف آغاسی مدافع جوان تراکتوری‌ها باشد. در این شرایط محمدرضا مهدی‌زاده به سمت راست دفاع خواهد رفت.

در غیاب کیانی و نوراللهی، احتمالا محمد نوری یک خط عقب‌تر و به پست هافبک تدافعی می‌رود. وینگر چپ تراکتورسازی محمد ابراهیمی است اما در غیاب عالیشاه، وینگر راست مشخص نیست چه کسی باشد. شاید قلعه‌نویی ادینیو را به سمت راست بفرستد که در این صورت در خط حمله با مشکل مواجه می‌شود. گزینه جوان قلعه‌نویی برای جایگزینی عالیشاه، علی پاپی، برادر حسین پاپی بازیکن سپاهان، علی طاهران و فاخر تهامی هستند. کرار جاسم بازیساز خواهد شد و حاتمی نیز در خط حمله ایفای نقش خواهد کرد که شاید ادینیو را نیز در کنار خود داشته باشد.

به نظر می‌رسد باید شاهد یک ترکیب عجیب و غریب برای تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس باشیم. البته مسئولان تراکتورسازی هنوز ابلاغی از سوی سازمان لیگ برتر بازی نکردن عالیشاه، نوراللهی و بیگ‌زاده دریافت نکرده‌اند. در صورتی که سازمان لیگ مانع بازی کردن این 3 نفر نشود، آن ها مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند و در این شرایط مشکل قلعه‌نویی  و سایر اعضای کادرفنی تا حدی حل خواهد شد.

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان