//
کدخبر: ۶۷۹۷ //
ناراحتیم، اظهار همدردی می کنیم

واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت تراکتور

علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از آنچه که برای تیم فوتبال تراکتور قبل از دیدار دوتیم در لیگ رخ داده بسیار ناراحت به نظر می رسد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت تراکتور

به گزارش فرتاک نیوز، طاهری حرف هایش را اینجا آغاز می کند که: من امروز صبح از این خبر مطلع شدم و واقعا این مساله ناراحت و عصبانی ام کرده. واقعا فکر می کنم به تلاش تراکتوری ها برای اینکه تیم مدعی و بزرگی داشته باشند و می بینم که چقدر ناراحت کننده است که شما زحمات یک فصل تان را با یک حکم کاغذی از دست بدهید. من همان وقت با آقای آجورلو تماس گرفتم که جواب ندادند اما بعد با یکی دیگر از مسئولان این تیم حرف زدم و گفتم هرکمکی از دست ما برمی آید حاضریم که انجام بدهیم.

طاهری در ادامه حرف هایش می گوید: باور کنید باشگاهداری در شرایط فعلی کار بسیار سختی است. من از شما سوال می کنم آیا باشگاه تراکتور پول جریمه را داشته و نداده؟ آیا باشگاه استقلال که با مبلغ ناچیز از نقل و انتقالات محروم شده برایش راحت بوده که پول بازیکن را پرداخت کند؟ باور کنید خیلی ساده نیست که شما در این وضعیت اقتصادی 600 هزار دلار پول به بازیکنی بدهید که چند سال پیش چند دقیقه برای شما بازی کرده. من واقعا حال تراکتوری ها را درک می کنم و برای این اتفاق به شدت متاسفم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به بسته بودن راه های درآمد در فوتبال ایران می گوید: ما از راه حق پخش درآمدی نداریم، تبلیغات دور زمین و بلیت فروشی هم به هیچ وجه کمکی به ما نکرده. می ماند ابتکاراتی که داریم از آنها هزینه جاری مان را می دهیم و البته اصلا ساده نیست که بتوانیم دخل و خرجمان را جور کنیم. من از دوستان عزیز صداوسیمایی سوال می کنم چرا به عنوان مثال به ما کمک نمی کنند که مثلا برنامه تولیدی مان را پخش کنیم تا شاید درآمدی نصیب ما و تراکتور و استقلال بشود؟

طاهری در بخش دیگری از حرف هایش با اشاره به موضوع رخ داده برای تراکتور گفت: یک سوال مهم دیگر من از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است؟ آنها چرا هیچ دخالت کنترلی ای در این ماجراها نداشته اند؟ من دیدم که حکم تراکتور از خیلی قبل تر اعلام شده، پس چرا برای بازیکن ها کارت بازی صادر شده؟ به فرض اینکه تراکتور در این زمینه اشتباه کرده باشد چرا آنها مدارک پرداخت جریمه را از باشگاه نمی گیرند و بعد کارت بازی صادر کنند؟ الان چرا هیچ کس در این زمینه صحبتی نمی کند تا تکلیف لیگ روشن شود؟

او در پایان حرف هایش می گوید: واقعا از اینکه یک سال خوب و یک لیگ پویا به این سرنوشت دچار شد متاسفیم. همه ما داشتیم از این رقابت لذت می بردیم و البته قطعا تیم ملی هم از این ماجرا سود می کرد. امیدوارم باشگاه تراکتور دوباره دستش را روی زانو بگذارد و از این موضوع عبورکند و دوباره با جبران این اتفاق یک مدعی بزرگ در فوتبال ایران باشد. یقینا همه پرسپولیسی ها و البته بقیه هواداران فوتبال به آنها کمک خواهند کرد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان