//
کدخبر: ۶۵۱۱۲ //

حمایت پیشکسوت پرسپولیس ازبرانکو و کی روش

شاهرودی در واکنش به اینکه برخی از کارنامه ضعیف برادر ایوانکوویچ انتقاد کرده‌اند، تأکید کرد: برانکو حتماً یک چیزهایی را دیده که برادرش را می‌خواهد به کادر فنی بیاورد. اصلاً چه ایرادی دارد که او این کار را انجام دهد؟

 حمایت پیشکسوت پرسپولیس ازبرانکو و کی روش
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا شاهرودی در خصوص تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای استفاده از برادرش در کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: همیشه سرمربی در مورد مسائل فنی از جمله انتخاب بازیکن یا انتخاب دستیاران، حرف اول و آخر را می‌زند. برانکو هم چنین تصمیمی را گرفته است و باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

 

وی در واکنش به اینکه برخی از کارنامه ضعیف برادر ایوانکوویچ انتقاد کرده‌اند، تأکید کرد: برانکو حتماً یک چیزهایی را دیده که برادرش را می‌خواهد به کادر فنی بیاورد. اصلاً چه ایرادی دارد که او این کار را انجام دهد؟ من فکر می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهد پرسپولیس را وارد حاشیه کنند و برخی مسائل را عنوان می‌کنند که درست نیست.

 

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه خاطرنشان کرد: شما دیدید که کارلوس کی‌روش تمامی دستیاران ایرانی خودش را کنار گذاشت و ترجیح داد از نفراتی که خودش صلاح می‌داند، استفاده کند. ما نباید روی این مسائل حساس باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان