//
کدخبر: ۶۵۰۷۳ //
شاهین بیانی: استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد

هنوز مشکلات فنی در استقلال دیده می‌شود/بازدهی خریدهای استقلال در نیم‌فصل اول صفر بود

شاهین بیانی بازیکن اسبق استقلال معتقد است که وضعیت این تیم بعد از آمدن شفر تا حدود زیادی تغییر کرده است اما آبی‌پوشان همچنان با برخی مشکلات فنی مواجه هستند.

هنوز مشکلات فنی در استقلال دیده می‌شود/بازدهی خریدهای استقلال در نیم‌فصل اول صفر بود
به گزارش فرتاک نیوز،

بیانی در مورد شرایط استقلال بعد از آمدن شفر می‌گوید: استقلال تا حدودی با تغییرات مثبت مواجه شده ولی فقط نباید برد مقابل سپاهان را ملاک قرار بدهیم. این تیم در نیم‌فصل اول نتایجی گرفت که دور از انتظار بود و حالا در نیم‌فصل دوم باید به فکر جبران باشد.

 

بیانی ادامه می‌دهد: هنوز مشکلات فنی در استقلال دیده می‌شود که این به خاطر سیستم اشتباه در جذب بازیکن بود که به ابتدای فصل مربوط می‌شود. شما دیدید که اکثر خریدهای استقلال در نیم‌فصل اول کارایی مناسبی نداشتند و حالا می‌شنویم که تعداد زیادی از بازیکنان کنار گذاشته خواهند شد. استقلال باید نقاط ضعف خودش را در نیم‌فصل دوم از بین ببرد هر چند که برخی از مشکلات به دلیل اینکه اشتباهاتی در جذب بازیکن رخ داد، تا آخر لیگ با استقلال همراه خواهد بود.

 

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: علی قربانی و سجاد شهباززاده 2 مهاجم نوک استقلال هستند که آمار گلزنی آنها یک ناکامی بزرگ برای این تیم محسوب می‌شود. قربانی که فقط یک گل زده و شهباززاده هم با اینکه با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما عملکرد بسیار ضعیفی داشت. البته من قبلاً گفته بودم که او بازدهی خوبی به عنوان مهاجم نوک ندارد و باید عقب‌تر از سانترفوروارد بازی کند.

 

بیانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: بازدهی خریدهای استقلال در نیم‌فصل اول صفر بود ولی امیدوارم این تیم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند. شانس قهرمانی استقلال در لیگ زیاد نیست ولی امیدوارم این تیم در جام‌ حذفی قهرمان شود تا حداقل یک جام به هوادارانش هدیه بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان