تاریخ انتشار: 1396/09/26 01:36
کد خبر: 169001

مجوز بازی احمد نوراللهی صادر می شود؟

هافبک پرسپولیس همچنان با مشکل عدم صدور مجوز بازی روبرو است
مجوز بازی احمد نوراللهی صادر می شود؟

احمد نوراللهی در نیم فصل لیگ شانزدهم راهی تراکتورسازی شد تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد. این در حالی است که بعد از سه دیدار با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم او نیز از ادامه بازی برای سرخپوشان تبریزی محروم شد.

 نوراللهی بعد از آن با توجه به کسری خدمتی که داشت توانست در ابتدای فصل بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگردد اما تنها با مساعدت نیروهای مسلح و هماهنگی وزارت ورزش در دو دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال برای پرسپولیس به میدان رفت و هرگز فرصت حضور در لیگ برتر و جام حذفی را پیدا نکرد.

در شرایطی که گفته می‌شد او در 29 شهریور دوران خدمتش به پایان خواهد رسید در ادامه دریافت کارت پایان خدمتش به مهرماه موکول شد. مهر هم از راه رسید و شماره هشت پرسپولیس همچنان از دریافت کارت پایان خدمتش محروم ماند.

در این ارتباط گفته میشد علی رغم اعلام باشگاه تراکتورسازی به عدم نیاز به این بازیکن، او به واسطه پشت سر نگذاشتن دوران آموزشی قادر به همراهی پرسپولیس و دریافت کارت پایان خدمت نیست و باید دو ماه آموزشی خود را در لشگر عاشورا دنبال کند.

در همین ارتباط برانکو در روزهای گذشته در گفت و گو با مدیران باشگاه پرسپولیس خواستار مشخص کردن وضعیت صدور مجوز این بازیکن شد.

بر همین اساس مدیران باشگاه مذاکراتی را با مسئولین نظام وظیفه انجام دادند.

در این رابطه مدیران باشگاه امیدوار هستند تا نظام وظیفه با درخواستشان مبنی بر اینکه دوره آموزشی احمد جرارد به تابستان موکول شده تا بیش از این فوتبال این بازیکن آسیب ندیده و بتواند در ادامه فصل پرسپولیس راهمراهی کند.

باید دید باز هم صدور مجوز بازی نوراللهی با تعویق مواجه میشود یا هافبک محبوب سرخپوشان پایخت در ادامه فصل تیمش راهمراهی میکند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xj97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلاتکلیفی ستاره پرسپولیس؛ معلق بین زمین و آسمان!