تاریخ انتشار: 1396/09/24 01:31
تولد یک مهاجم شش دانگ در لیگ برتر
کد خبر: 169296

اختصاصی۲4 آذر/خیریتی که طارمی درباره اش صحبت کرده بود مشخص شد

مصلحتی که مهاجم پرسپولیس از آن صحبت کرده بود بعد از سه ماه مشخص شد
اختصاصی۲4 آذر/خیریتی که طارمی درباره اش صحبت کرده بود مشخص شد

در این گزارش قصد داریم به موضوعی که از دیدگاه هواداران بسیار تلخ بود و باعث شد یک اتفاق خوب برای پرسپولیس بیافتد شرح دهیم؛

۳۱ شهریور ماه ۹۶ در حکمی جنجالی از سوی فیفا پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد و پرسپولیس محکوم به جریمه سنگین مالی شد و مهد طارمی به علت تخلف در قرارداد از ۴ ماه حضور در میادین رسمی محروم شد.

این محرومیت در آستانه دیدار الهلال در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانی آسیا ابلاغ و اجرا شد؛به درخواست اعضای باشگاه طارمی به همراه تیم پرسپولیس راهی اردو شد.

طارمی در اردوی پرسپولیس با درخواست اسپانسر باشگاه در گفت و گویی درباره محرومیتش گفته بود:حتما خیرتی(مصلحتی)برای این اتفاق وجود داشته است.

پس از این مصاحبه هواداران دلشکسته و خشمگین این موضوع را سوژه صحبتهای خود در صفحات مجازی کردند.

در ادامه برانکو ایوانکوویچ که ابتدای فصل روی زوج طارمی و منشاء حساب باز کرده بود مجبور شد تا علی علیپور را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

در ابتدا هواداران و بعضی از پیشکسوتان نگران خط حمله سرخپوشان بودند؛اما برانکو که پیشبینی بدترین حالتهای ممکن را اندیشیده بود با تدابیر خاص، تمرینات فشرده و اختصاصی برای زوج علیپور و منشاء از این مقطع سخت با موفقیت گذشت.

محرومیت مهاجم بوشهری پرسپولیس سبب شد تا یک مهاجم شش دانگ به فوتبال باشگاهی ایران معرفی شده و علیپور ۲۳ با ۱۰ گل زده آقای گل نیم فصل لیگ برتر ایران شود.

شاید خیریتی که طارمی از آن صحبت کرده بود؛شکوفا شدن علیپور و فراهم شدن حضور ستاره جوان پرسپولیس در جام جهانی روسیه فراهم بوده است.

نویسنده: میثم سعادتی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xzbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخاب سخت برانکو در روزهای سرنوشت ساز
مهاجمان پرسپولیس و تردید سرمربی کروات

تغییر ترکیب پرسپولیس با خرید بمب نقل و انتقالات
اختصاصی/ حضور با دو مهاجم هدف در لیگ هفدهم؛

طارمی جور رضاییان و علیپور را کشید