//
کدخبر: ۶۴۳۹۰ //

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی نیم فصل

بسیاری از باشگاه های لیگ برتری از همین حالا به استقبال نقل و انتقالات رفته اند.

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی نیم فصل
به گزارش فرتاک نیوز،

 بازار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از 28 آذر ماه رسما آغاز می شود؛ اما بسیاری از تیم ها از همین حالا وارد بازار نقل و انتقالاتی نیم فصل شدند تا معدود بازیکنانی که در این مقطع از فصل جا به جا می شوند را به دست آورند. آخرین نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر را بر اساس رتبه های آنها در پایان نیم فصل مرور می کنیم:

 

پرسپولیس تهران

قرمزهای تهرانی در این پنجره نقل و انتقالاتی اجازه جذب بازیکن ندارند و در نیم فصل نمی توانند هیچ بازیکنی را به لیست خود اضافه کنند. برانکو همچنین به شایان مصلح نیز اجازه خروج نداد و سیامک نعمتی نیز با وجود چند پیشنهاد تصمیمی برای جدایی ندارد.

 

پارس جنوبی جم

تیم دوم جدول رده بندی نیم فصل اول لیگ برتر هنوز وارد نقل و انتقالات زمستانی نشده؛ اما از جمله تیم هایی است که شایعات زیادی پیرامون آن شنیده می شود. از محسن فروزان تا اومنیا، مطهری و نانگ بازیکنانی هستند که شایعاتی پیرامون جدایی آنها شنیده می شود؛ اما تا به امروز تارتار به هیچ بازیکنی اجازه خروج نداده تا تیم یکدست او در نیم فصل اول با ثبات برای ادامه لیگ آماده شود. پارس جنوبی با حل مشکلات مالی تصمیم دارد تا چند خرید مناسب در نیم فصل داشته باشد و با تیمی مقتدر تر راهی ادامه مسابقات شود.

 

فولاد خوزستان

حسن بیت سعید گزینه اصلی مسئولان فولاد و سرمربی این تیم برای نیم فصل لیگ برتر است. این بازیکن که شرایط خوبی در استقلال ندارد، سابقه همکاری با پورموسوی را در کارنامه خود دارد و حالا باز هم گزینه اصلی پورموسوی برای تقویت این تیم است. فولاد خوزستان با توجه به محدودیت بودجه زمستان شلوغی نخواهد داشت؛ اما مطمئنا یک یا دو بازیکن تاثیر گذار به رختکن این تیم اضافه می شوند.

 

پیکان تهران

مجید جلالی بر خلاف ابتدای فصل به دنبال نقل و انتقالات پرتعداد نیست. پیکانی ها خیلی زود با بختیار رحمانی قرارداد خود را فسخ کردند و ساعاتی بعد نیز شاهین ثاقبی به اردوی این تیم در کیش اضافه شد تا احتمالا پرونده نقل و انتقالاتی پیکانی ها بسته شود.

 

سایپا تهران

علی دایی نیز در ابتدای فصل خرید های زیادی انجام داد؛ اما احتمالا تیم او نیز در نیم فصل خیلی دستخوش تغییر نشود. محمدرضا اخباری به احتمال زیاد این تیم را ترک خواهد کرد و مهرداد محمدی از سپاهان از جمله بازیکنانی است که مد نظر مسئولان این باشگاه برای اضافه شدن به ترکیب این تیم قرار دارد. در کنار محمدی و با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان تیم دایی احتمالا یک مدافع دیگر جذب خواهد کرد.

 

صنعت نفت آبادان

فراز کمالوند فصل نقل و انتقال شلوغی را مد نظر قرار دارد. سوشا مکانی به عنوان اولین خرید نفتی های آبادان احتمالا به زودی معرفی خواهد شد و این تیم در تلاش است تا در صورت حضور محمد ابراهیمی در لیست خروج تراکتورسازی این بازیکن را نیز جذب کند.

همینطور ناصر سالاری، محسن حمیدی، علی هلیچی و عزیز معبودی در لیست مازاد این تیم قرار دارند و احتمالا نفتی های آبادان چند بازیکن را به این لیست اضافه خواهند کرد.

 

استقلال تهران

بهنام برزای و محسن کریمی دو بازیکنی هستند که از هفته ها قبل تمرینات خود با استقلال را آغاز کردند و در تمرینات این تیم حضور دارند تا با شروع فصل نقل و انتقالات وارد لیست آبی ها شوند. آبی ها همچنین به دنبال جذب یک مهاجم خارجی نیز هستند تا با این بازیکن لیست خود را برای ادامه فصل تکمیل کنند.

لیست خروجی استقلال نیز حداقل سه بازیکن خواهد داشت که البته شفر هنوز رسما آن را اعلام نکرده است.

 

گسترش فولاد تبریز

عزیز معبودی و ناصر سالاری دو بازیکن نفت آبادان در نیم فصل اول احتمالا اولین خرید های فیروز کریمی برای این تیم هستند. میلاد فخرالدینی از جمله اولین خروجی های این تیم است و احتمالا در کنار این بازیکن شاهد خروج ملکی دروازه بان گسترشی ها به مقصد تراکتورسازی تبریز باشیم.

 

ذوب آهن اصفهان

نماینده چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا با امیر قلعه نویی یکی از دو تیمی است که ترافیک زیادی در نقل و انتقالات دارد. ذوبی ها سه بازیکن خود را به دلیل خدمت سربازی از دست دادند و با جذب بختیار رحمانی به جدایی این بازیکنان واکنش نشان دادند. محمد نوری دیگر بازیکنی است که احتمالا قلعه نویی به سراغ او خواهد رفت و البته ذوبی ها برای جذب شهباززاده نیز اقداماتی انجام دادند.

 

پدیده مشهد

رضا مهاجری تصمیم داشت تا پدیده را برای نیم فصل دوم با جذب یک مهاجم تقویت کند؛ اما اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد و کسر 6 امتیاز باعث شد تا پدیده نیز اردوگاه آرامی داشته باشد. مشهدی ها تا به امروز پیشنهاداتی که برای جذب گردان و قاضی داشتند را رد کردند و چراغ خاموش به دنبال تقویت تیم خود هستند.

 

تراکتورسازی تبریز

اسماعیلی فر، مهدی پور، پهلوان و اسلامی خواه در کنار رضا شربتی 5 بازیکنی هستند که تا به امروز به تراکتورسازی پیوستند. یحیی گل محمدی همچنین به دنبال این است تا با اضافه کردن یک دروازه بان برزیلی و ملکی از گسترش فولاد دروازه این تیم را نیز تقویت کند. امید عالیشاه دیگر بازیکنی است که به جمع قرمزهای تبریزی اضافه می شود و به نظر می رسد لیست این تیم خیلی زود قبل از شروع نیم فصل دوم تکمیل شود.

 

سپاهان اصفهان

زردپوشان اصفهانی لیست خرید طولانی دارند که بیش از هر بازیکنی حضور دروازه بان های لیگ برتر در آن به چشم می خورد. از اخباری تا رحمتی و حقیقی و فروزان گزینه های این تیم برای تقویت دروازه سپاهانی هستند. سپاهان همچنین قرارداد ثاقبی را نیز فسخ کرد و احتمالا یزدانی نیز از این تیم جدا خواهد شد.

 

استقلال خوزستان

آبی های خوزستانی احتمالا لیست ورودی نخواهند داشت و به نظر می رسید شرایط عجیبی در نیم فصل در انتظار این تیم خواهد بود. طالب ریکانی، کولیبالی، شیخ ویسی، علایی و چند چهره دیگر به دنبال جدایی از استقلال خوزستان هستند و پیش از این نیز ویسی از این تیم استعفا داده بود تا شرایط عجیبی در این تیم حکمفرما باشد.

 

نفت تهران

وضعیت مالکیت این تیم همچنان نامشخص است و نفتی های تهران لیستی برای نقل و انتقالات ندارند. هر چند شایعاتی پیرامون برخی بازیکنان این تیم و جدایی آنها شنیده می شود؛ اما به نظر می رسد با توجه به مشکلات این تیم در نهایت نفت تهران فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته باشد.

 

سپیدرود رشت

قرمزپوشان رشتی هنوز برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نکردند و در حال ترمیم کادرفنی و کادر مدیریتی خود هستند. امید روانخواه سرمربی گری این تیم را بر عهده گرفته و مدیریت و مالکیت این تیم نیز تغییر کرده است.

کادر فنی جدید سپیدرود هنوز لیست خرید خود را قطعی نکرده؛ اما شنیده ها حاکی از این است که سه بازیکن خارجی در آستانه امضای قرارداد با این تیم قرار دارند و به زودی سپیدرودی خواهند شد.

 

مشکی‌پوشان مشهد

رضا عنایتی لیست ورود پر اسمی را مد نظر دارد و با توجه به رابطه دوستانه خود با بسیاری از اهالی فوتبال به دنبال تقویت مشکی پوشان است. میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، حسن بیت سعید بازیکنانی هستند که نام آنها در حوالی مشکی پوشان شنیده می شود و البته این تیم به دنبال چند چهره لیگ برتری دیگر نیز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان