//
کدخبر: ۶۴۳۷۹ //

کری مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس برای برانکو!

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس خود و زوجش در خط حمله سرخپوشان را شایسته حضور در روسیه می‌داند.

کری مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس برای برانکو!
به گزارش فرتاک نیوز،

 گادوین منشا با عملکردی خیره‌کننده در فصل گذشته در نقل و انتقالات تابستانی راهی پرسپولیس شد. او علیرغم اینکه فصل را با مصدومیت آغاز کرد در ادامه توانست در لیگ قهرمانان آسیا نیز مهره‌ای درخشان در ترکیب تیم برانکو لقب گیرد.

 

با این حال عدم موفقیت بزرگ او در نیم فصل اول باعث شده تا مدعی شود برای ادامه مسیر اهداف بزرگتری در سر دارد. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که تیمش در جام‌جهانی روسیه کشورش با آرژانتین، کرواسی و ایسلند همگروه است مدعی است تلاش خود را در ادامه لیگ برای قرار گرفتن در لیست گرنو روهر به کار خواهد گرفت.

 

او در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص حواشی مربوط به نیم فصل حضور با پیراهن شماره 90 در ترکیب پرسپولیس به صحبت پرداخت.

 

منشا درباره قهرمانی نیم فصل گفت: این عنوان برپایه تلاش یک تیم شکل گرفت، تیمی که هدف آن تنها برد و موفقیت بود و حریف و نام آن هیچ تفاوتی برایش نداشت. ما در خیلی از دیدارها نیز شایسته کسب امتیاز بیشتری بودیم اما در نهایت خوشحالم با اختلاف امتیاز مناسب توانستیم نیم فصل را به پایان برسانیم.

 

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا نتوانسته مطابق ادعایش در گلزنی موفق عمل کند و تنها دو گل به نام خود در نیم فصل ثبت کرده، گفت: ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادم و در حالی که کسی انتظار بازگشت سریع به ترکیب را نداشت با انگیزه بالا در تمرینات حاضر شدم.

 

مدافعان حریف خیلی بسته مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند و این کار ما را واقعا سخت کرده است. با این حال از آمار کلی خودم نمی‌توانم چندان ناراضی باشم. در لیگ قهرمانان فرصت خوبی داشتم و تبدیل به گل شد هرچند باید در لیگ خیلی بیشتر از این گل بزنم. زیاد عجله نکنید! هنوز 15 بازی دیگر باقی مانده است و اگر عملکردم در فصل گذشته را ببینید من شاید تنها در 10 بازی گل زده باشم و مطمئن هستم در نیم فصل دوم شرایط بهتر از قبل برایم پیش خواهد رفت.

 

منشا در مورد اینکه نظرش درباره غیبت مهدی طارمی چیست گفت: مهدی دوست خوب من است و هنوز در تمرینات با او کری و رقابت دارم. او برترین گلزن فصل گذشته بوده و جایش اکنون نیز در تیم خالی است. پرسپولیس تیم بزرگی است و جا برای همه بازیکنان بزرگ وجود دارد. خیلی امیدوارم او هرچه زودتر به جمع ما بازگردد تا شرایط خیلی بهتر برای ما جلو برود. مسلما با حضور مهدی و علی و همچنین من مدافعان حریف کار سخت‌تر و شاید غیرممکن‌تری برای مقابله با پرسپولیس خواهند داشت.

 

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در مورد قرعه جام‌جهانی برای کشورش و تقابل با کرواسی، آرژانتین و ایسلند گفت: من مطمئن هستم قرعه ما خیلی سخت‌تر از چیزی است که برای ایران اتفاق افتاده است. تقابل با آرژانتین به عنوان فینالیست دوره قبل و ایسلندی که در یورو همه را شگفت‌زده کرد و همچنین کرواسی متحول شده با بازیکنان در سطح اول فوتبال اروپا یک رقابت سخت را برای نیجریه رقم زده‌اند. با این حال کشورم از این رقابت لذت خواهد برد و مثل همیشه تلاش خواهد کرد تا به نتایج خوبی دست یابد.

 

منشا در واکنش به اینکه آیا دوست ندارد در جام‌جهانی حضور داشته باشد و تقابل با ستاره‌هایی مثل مسی و ... را تجربه کند گفت: بازی برای کشور یک افتخار است و من و تمام مردم کشورم آن را افتخار می‌دانیم. طبیعی است که من هم دوست دارم تجربه حضور در تیم‌ملی و جام‌جهانی را به دست بیاورم. اما این را باید پذیرفت که رقبای سرسختی در خط حمله تیم‌ملی کشورم روبه‌روی من قرار دارد. کلیشی به عنوان یکی از مهاجمان خوب کشورم در لسترسیتی بازی می‌کند و قبلا در من‌سیتی بود. الکس آیوبی هم در آرسنال است و مسس سیمون و موسی هم در باشگاه اروپایی حاضر هستند. این یک ماموریت دشوار برای من است که بتوانم جایی در تیم‌ملی برای خودم به دست بیاورم اما همچنان تلاش خواهم کرد و شاید این اتفاق برایم بیفتد و به عنوان یک مهاجم جاه‌طلب می‌گویم که شایسته حضور در تیم کشورم هستم.

 

منشا در مورد اینکه آیا همگروهی کشورش با کرواسی باعث کری بین او و برانکو ایوانکوویچ شده یا خیر گفت: برانکو خیلی امیدوار است کشورش بتواند از این مرحله عبور کند اما مسلما نباید قدرت نیجریه را دست کم بگیرد. ما با هم کری نخواهیم داشت اما منتظر خواهم ماند تا در جام‌جهانی قدرت کشورم را به‌طور واقعی ببیند. کرواسی تیم قدرتمندی است و در این مساله شکی نیست که ستاره‌های آن با حضور در تیم‌های مطرحی مثل بارسلونا و رئال شرایط خوبی دارند با این حال مردم کشورم هم این امیدواری را برای خود قائل هستند تا از این گروه سخت عبور کنند.

 

وی در پایان در خصوص عملکرد قابل اعتنای علی علیپور به عنوان زوج او در خط حمله گفت: علی یک مهاجم فرصت‌طلب و غیرقابل پیش‌بینی است که کار هر تیمی را سخت می‌کند. از موفقیت‌های این روزهای او کاملا خوشحالم و معتقدم او شایسته این است تا با ادامه این روند بتواند در روسیه حاضر شود و سهمی از تیم کشورش را به خود اختصاص دهد. در این راه هر کمکی از دستم بربیاید خواهم کرد، شاید من و او در روسیه همدیگر را ملاقات کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان