//
کدخبر: ۶۴۱۹۷ //

ستاره جدید العین مقابل استقلال؛ مهار هیولا سخت‌تر از عمر

رفتن عمر عبدالرحمن از العین، اتفاق خوبی برای استقلال خواهد بود اما یک خرید جدید، آن‌ها را بدون عبدالرحمن هم نسبت به فصل پیش خطرناک‌تر می‌کند.

ستاره جدید العین مقابل استقلال؛ مهار هیولا سخت‌تر از عمر
به گزارش فرتاک نیوز،

همگروهی با الهلال و العین، کار استقلال برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را سخت کرده است. حالا الهلال، تصمیم گرفته عمر عبدالرحمن ستاره العین را از این تیم قرض گرفته و تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به عربستان ببرد. با توجه به اینکه الهلال قدرتمندترین تیم گروه محسوب می‌شود، رفتن عبدلرحمن به العین، کار استقلال را برای رقابت با نماینده امارات راحت‌تر می‌کند و شانس صعود این تیم در کنار الهلال، بالا می‌رود.

 

البته بر خلاف تصور، العین با رفتن عبدالرحمن نسبت به فصل پیش ضعیف‌تر نمی‌شود. عبدالرحمن فصل پیش، در لیگ قهرمانان ستاره العین بود و با ۷ گل و ۶ پاس گل، نقش پررنگی در رسیدن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشت اما امسال، آن‌ها یک ستاره جدید در اختیار دارند. مارکوس بری، که این فصل با العین قرارداد بسته و آمار فوق العاده‌ای در سال‌های اخیر ثبت کرده است.

 

بری سوئدی، در پست مهاجم هدف بازی می‌کند و سبک بازی‌اش، شبیه عبدالرحمن نیست اما با حضور او، العین تیم خطرناک‌تری نسبت به فصل قبل شده است. بری که بر خلاف عبدالرحمن شرایط بدنی خوبی دارد و در بیشتر بازی‌هایش تیمش فیکس بازی می‌کند، در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی این فصل العین در لیگ امارات به میدان رفته و با ۱۰ گل و ۷ پاس گل، همزمان برای عنوان آقای گل و آقای پاس گل امارات رقابت می‌کند!

 

فصل پیش هم بری، در لیگ یونان بازی می‌کرد. او در ۲۸ بازی برای پاناتینایکوس، ۲۲ گل زد و عنوان آقای گلی را بدست آورد. بازیکنی که آقای گل سوپرلیگ یونان، لیگ سوئد، جام حذفی سوئد و حتی یوروی جوانان اروپا را دارد، در لیگ قهرمانان این فصل روبروی استقلال قرار می‌گیرد و استقلالی‌ها، این بار به جای عمر اماراتی‌ها با یک هیولای جدید طرف هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان