//
کدخبر: ۶۴۰۵۸ //

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر/ استقلالی‌ترین تیم فصل

به‌جز علیپور، دو مهاجم دیگر تیم منتخب هفته، هم گل زدند و هم پاس گل دادند. در خط دروازه‌ هم رقابت شدیدی بین دروازه‌بان استقلال و پرسپولیس شکل گرفته بود.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر/ استقلالی‌ترین تیم فصل
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته پایانی نیم‌فصل، مسابقاتی به کام دروازه‌بان‌ها بود. رقابتی شدید بین گلرها صورت گرفته بود که چه کسی بهترین است. علیرضا بیرانوند بهترین نمایش فصل‌اش را در رشت رقم زد و چند سوپر واکنش داشت. چندصد کیلومتر آن طرف‌تر، حسین حسینی نمایشی بی‌نقص در تهران داشت و جلوی گلزنی سپاهانی ایستاد. میلاد فراهانی هم با وجود دریافت دو گل، به قدری خوب بود که قلعه‌نویی در پایان بازی از نمایش این بازیکن تمجید کند. اما هر چقدر که دروازه‌بان‌ها خوب بودند، در این هفته مدافعین نمایش ضعیفی داشتند. به طوری که هر سه مدافع تیم منتخب هفته، نمره ۲،۵ را کسب کردند. اما در خط هافبک و مهاجم باز هم بازیکن‌ها گل کاشتند. سرور جپاروف دو گل زد، حسین پورامینی تک گل سه امتیازی تیم‌اش را به ثمر رساند، مگنو باتیستا به قدری در میانه میدان توپ قطع کرد و نمایشی جنگنده داشت که جزو بهترین‌ها قرار بگیرد. هر سه مهاجم تیم این هفته هم گل زدند. علیپور برای پرسپولیس گل زد، کی‌روش و پیمان بابایی هم یک گل زدند و یک پاس گل دادند.

 

نفر به نفر با تیم منتخب هفته پانزدهم

حسین حسینی، استقلال، نمره ۱،۵: در هفته‌ای که بیرانوند سد بزرگی جلوی سپیدرود بود و میلاد فراهانی موقعیت‌های زیادی را از ذوبی‌ها گرفت، فرصت به حسینی رسید که در تیم منتخب هفته قرار بگیرد. حسینی در بازی با سپاهان چند سوپر واکنش داشت که موجب شد در هفتمین مسابقه متوالی در جریان بازی گلی نخورد.

جلال حسینی، پرسپولیس، نمره ۲،۵: سیدجلال در این بازی همه توپ‌هایی که به سمت او ارسال می‌شد را دفع می‌کرد. بازیکنی نتوانست روی سر او، ضربه اول را بزند. حتی در چند مرتبه خط دفاع را رها کرد و خیلی جلوتر از منطقه دفاعی، توپ‌های حریف را قطع کرد.

 

محمد ستاری، ذوب‌آهن، نمره ۲،۵: دفاع چپ ذوب‌آهن علاوه بر اینکه در کل بازی حواس‌اش به کارهای دفاعی بود، خیلی خوب هم در زمان حملات خودش را به بازیکنان تهاجمی اضافه می‌کرد و موجب برتری عددی ذوبی‌ها می‌شد. ستاری در بیشتر نبردها هم موفق بود.

احمد موسوی، گسترش‌فولاد، نمره ۲،۵: موسوی نقشی کلیدی در گل اول گسترش‌فولاد داشت. او پاس منجر به گل گسترش‌ را ارسال کرد و در کارهای دفاعی هم فعال بود. موسوی، سمت راست دفاعی تیم فیروز کریمی را بیمه کرده است.

 

مگنو باتیستا، نفت آبادان، نمره ۲: مگنو نمایش کاملی از روز خوب یک هافبک‌دفاعی را نمایش داد. بسیار تخریبی و جنگنده که توپ‌های زیادی از پاس حریف را قطع کرد، در تکل زدن عالی بود و چند توپ گرفت، مالکیت توپ را بارها از حریف گرفت و به نفت آبادان داد، در ارسال پاس هم دقت بسیار بالایی داشت.

 

سرور جپاروف، استقلال، نمره ۱،۵: هافبک خوش فکر آبی‌ها در این هفته دو گل زد. دو گلی که روی توانایی‌اش در شوت‌ها و همچنین هوش بالایش به ثمر رسید.

 

امید ابراهیمی، استقلال، نمره ۲: امید دوباره فرماندهی مرکز زمین استقلال را عهده‌دار شد. ابراهیمی بعد از هفته‌ها افت، در این بازی شبیه به امید فصل‌های قبل شده بود و فاصله بین دفاع خودی تا محوطه حریف را پوشش می‌داد. کمتر نبردی بود که ابراهیمی در آن بازنده بوده باشد.

 

حسین پورامینی، پارس‌جنوبی‌جم، نمره ۲: بهترین بازیکن پارس در این مسابقه، در آخرین دقیقه بازی گل سه امتیازی هم زد. پورامینی در دقیقه ۹۰ پنالتی تیم‌اش را گل کرد تا پارس‌جنوبی بعد از هفته‌ها، برد را تجربه کند.

پیمان بابایی، گسترش‌فولاد، نمره ۲: یک گل زد و یک پاس گل داد. در مسابقه‌ای که گسترش‌فولاد با دو گل، پدیده را در مشهد شکست داد پیمان بیشترین تاثیر را در بازی داشت.

 

کی‌روش سوارز، ذوب‌آهن، نمره ۲: مهاجم ذوب‌آهن در بیشتر نبردهای هوایی موفق بود و دفاع و دروازه‌بان نفت را خیلی اذیت کرد. تا این که بالاخره یک گل زد و یک پاس گل داد.

 

علی علیپور، پرسپولیس، نمره ۲: در مسابقه‌ای که پرسپولیس فرصت زیادی برای گلزنی نداشت، علیپور از تک موقعیت تیم استفاده کرد و با یک گل، سه امتیاز را تقدیم برانکو کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان