//
کدخبر: ۶۴۰۴۱ //

برانکو: در حد قهرمان بازی کردیم/استقلال قطعا در جدول بالاتر می‌آید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان نیم فصل شده، اما برای قهرمانی در پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است.

برانکو: در حد قهرمان بازی کردیم/استقلال قطعا در جدول بالاتر می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: قبل از هرچیزی تبریک بابت برد و قهرمانی نیم فصل مان، راضی و خوشحالم از نحوه بازی بازیکنانم مقابل نفت آبادان، قبل از این مسابقه سخت ترین بازی نیم فصل می‌دانستیم البته به جز دربی. یک بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تاکتیک منظمی داشتیم.

 

* تداوم پیروزی‌های پرسپولیس

برانکو افزود: با شکست دادن نفت آبادان ، بردهایمان را ادامه دادیم. همینطور از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به تعداد قابل توجهی به ورزشگاه آمدند. مهمترین مسئله این است که در بازی امروز می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم و هوادارانمان را با این بازی خشنود کنیم به طوری که نیم‌فصل را با کیفیت و سطح بالایی بازی کردیم.

 

* تا قهرمانی پرسپولیس زمان زیادی مانده است

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: طبیعی است اکنون ماه دسامبر است و تا قهرمانی لیگ راه زیادی مانده است. در حال حاضر در نیمه راه هستیم اما امتیاز خوبی نسبت به تعقیب‌کنندگانمان را داریم. یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک فراوانی می‌گویم، آنها لیاقت این موفقیت‌ها را دارند. ما بهترین نیم‌فصل را پشت سر گذاشتیم.

 

* صعود قطعی استقلال به رده‌های بالای جدول

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اختلاف امتیاز تیمش با استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم خوبی دارد، مربی با تجربه‌ای هم آورده است، قطعاً این تیم به رده‌های بالایی جدول خواهد رسید اما نمی‌توان گفت تا چه رده‌ای بالا می‌آید، نتایج اخیر این تیم ثابت کرده که جای آنها پایین و یا حتی میانه جدول نیست.

 

* نیم فصل دوم و پیشرفت تیم‌های مانند استقلال، تراکتورسازی و ذوب آهن

وی ادامه داد: آنها قطعاً پیشرفت خواهند کرد، تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن تیم‌هایی هستند که انتظار می‌رود به رده‌های بالا بیایند و قطعاً نیم‌فصل دوم نتایج بهتری خواهند گرفت.

 

* مقدمات گفت‌وگو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه اظهارداشت: بارها در این خصوص صحبت کرده‌ام، فعلاً در مرحله صحبت کردن و توافق هستیم و می‌خواهیم وظایف فی‌مابین‌ را آنالیز کنیم. از همه اینها مهمتر این است که فعلاً در حال کار کردن، لذت‌بردن و کسب نتایج خوب هستیم.

 

* زمان کافی برای ملی پوشان برای رویارویی با اسپانیا و پرتغال

برانکو در واکنش به اظهارات کی‌روش مبنی بر اینکه بازیکنانی همچون حسینی، امیری، طارمی و ... توان مقابله با اسپانیا در جام جهانی را ندارند، تصریح کرد: هرکدام از ما معیارهای خاص خود و نگاه‌های متفاوتی داریم. بازیکنان زمان کافی خواهند داشت تا برای رویارویی با تیم‌هایی همچون اسپانیا و پرتغال به آمادگی برسند.

 

* وضعیت مشابه عالیشاه به نوراللهی برای بازگشت دوباره به پرسپولیس

برانکو در مورد وضعیت بازگشت امید عالیشاه به پرسپولیس از تراکتورسازی گفت:  فعلا نوراللهی که با ما تمرین می‌کند اما مشکل سربازی‌اش هنوز حل نشده است و به همین دلیل نمی‌توانم دقیق بگویم که چه زمانی به ما اضافه خواهد شد. از وضعیت امید خبری ندارم. او هم وضعیت مشابهی مثل نورالهی دارد. ۶ ماه پیش به من گفتند که نورالهی سربازی اش تمام است اما او هنوز مشمول است. بنابراین نظری در این مورد هم ندارم تا وقتی که خدمت سربای آنها به کشورشان تمام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان