//
کدخبر: ۶۳۹۱۵ //

آدرس غلط ندهید؛ خبری از گروه آسان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیست+ عکس

صعود آسان یا گروه آسان پرسپولیس در لیگ قهرمانان، شاید بیشتر از واقعیت فقط یک تصور اشتباه باشد.

آدرس غلط ندهید؛ خبری از گروه آسان پرسپولیس در  لیگ قهرمانان آسیا نیست+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا، در گروه سختی قرار گرفت اما این فصل، آن‌ها با السد قطر، الوصل امارات و برنده نسف قرشی ازبکستان و الفیصلی اردن همگروه شده‌اند. با توجه به نتایج و اوضاع خوب پرسپولیس در لیگ برتر، شاید در نگاه اول به نظر برسد این تیم کار سختی برای صعود نخواهد داشت اما حداقل دو حریف از سه حریف سرخپوشان، برای آن‌ها دردسرساز هستند.

 

السد قطر که هر فصل پرستاره‌تر می‌شود، این فصل میانگین امتیازگیری بهتری از پرسپولیس داشته است. آن‌ها پایین‌تر از لخویا در رده دوم لیگ قطر هستند اما ۸۲ درصد امتیازات ممکن را گرفته‌اند و شروعی رویایی در لیگ ستارگان ثبت کرده‌اند. السد از ۱۱ بازی این فصل، ۹ بازی را برده و فقط دو بازی باخته است.

 

الوصل، صدرنشین فعلی لیگ امارات هم می‌تواند حریف دردسرسازی برای پرسپولیس باشد. این تیم با میانگین امتیازگیری تقریبا مشابه پرسپولیس، در صدر جدول کشورش قرار دارد و این فصل هنوز از هیچ تیمی شکست نخورده است. صدرنشین شکست ناپذیر امارات، آماری بهتر از دو برد در هر سه بازی را دارد.

 

حتی نسف قرشی، که ضعیف‌تر از السد و الوصل محسوب می‌شود هم در لیگ ۲۰۱۷ ازبکستان، میانگین بیشتر از ۲ امتیاز از هر بازی را ثبت کرد. آن‌ها با ۶۲ امتیاز از ۳۰ بازی، دوم شدند و به لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. تنها تیم نسبتا ضعیف گروه پرسپولیس، الفیصلی اردن است که در پلی آف با نسف قرشی بازی می‌کند و بعید است به مرحله گروهی برسد. الفیصلی این فصل در رده چهارم لیگ اردن قرار دارد و شانس چندانی برای حضور در مرحله گروهی نخواهد داشت.

 

اگر فرض کنیم نسف قرشی تیم چهارم گروه پرسپولیس باشد، در گروه آن‌ها دو تیم صدرنشین و دو تیم دوم حضور دارند. تیم‌هایی که میانگین امتیازات همه آن‌ها در این فصل، بیشتر از ۲ بوده و تصور ساده بودن‌شان، می‌تواند کار دست تیم آماده برانکو بدهد.

 

4XU8nlehxIpm

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان