//
کدخبر: ۶۲۶۶ //

فغانی بخت اول قضاوت استقلال – پرسپولیس

5 داور برای قضاوت دربی 84 لیست شدند که از بین آنها یکی 48 ساعت پیش از دربی به عنوان قاضی این دیدار معرفی خواهد شد.

فغانی بخت اول قضاوت استقلال – پرسپولیس

 

به گزارش فرتاک نیوز :این پنج داور عبارتند از : 1- علیرضا فغانی 2- موعود بنیادی فر 3- محمدرضا اکبریان 4- حمید حاج ملک 5- اشکان خورشیدی.

 

از آنجایی که محمد حسین زاهدیفرد بازی ماشین سازی – استقلال  و بیژن حیدری بازی پرسپولیس – تراکتورسازی را سوت می زنند از لیست داوران دربی 84 خارج شدند، مضاف بر اینکه بیژن حیدری در زمان برگزاری دربی 84 در ایران نیست که بخت قضاوت در این دیدار را داشته باشد.

 

یکی مدیران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت:« بر اساس سیاست کمیته داوران داور این بازی 48 ساعت پیش از بازی مشخص می شود و اینکه از هم اکنون می گویند داور دربی مشخص شده است گمانه زنی است.»

 

بازی رفت را علیرضا فغانی سوت زده و پیش بینی ها بر این است که بازی برگشت را هم وی سوت بزند. به این خاطر که در هفته های اخیر قضاوت اشتباه برخی از داوران که تعداد آنها کم هم نیست اعتراضات خیلی از تیم ها را به همراه داشته است. به خصوص تیم پرسپولیس.

 

طبیعتا استفاده از علیرضا فغانی که بهترین داور ایران به شمار می رود جای هر گونه حرف و حدیثی را پیش از بازی از بین می برد. از سویی استفاده از داوران تکراری در دربی به دفعات اتفاق افتاده است.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان