//
کدخبر: ۶۰۳۹ //

افتخاری: وضعیت استقلال و پرسپولیس مثل ساختمان پلاسکو است!

مدیرعامل استقلال گفت: علاوه بر عادل شیحی، پرونده 4 بازیکن دیگر نیز در فیفا مفتوح است.

 افتخاری: وضعیت استقلال و پرسپولیس مثل ساختمان پلاسکو است!

به گزارش فرتاک نیوز ، سیدرضا افتخاری درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات در پنجره زمستانی اظهار داشت: زمانی که نامه فیفا آمد، ما پذیرفتیم که این پول را می دهیم و در پرداختش یکسری موانع سر راه ما بود. ما به دلیل تحریم نتوانستیم این مبلغ را پرداخت کنیم و این را به فیفا اعلام کردیم. در نامه بعدی اعلام شد که وکیل این بازیکن این پول را می گیرد و به بازیکن می دهد. ما از طریق صرافی این کار را کردیم و تاییدیه اش را گرفتیم. این کار وقفه چند روزه داشت و همزمان به تعطیلات سال نوی میلادی برخورد کرد و زمانی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، تمام شد.

وی افزود: در آخر نامه ای آمد که شما نمی توانید در نقل و انتقالات زمستان بازیکن جذب کنید. مدارکی که داشتیم را جمع کردیم و از طریق روابط بین الملل فدراسیون نامه ای زدیم که این محرومیت اشتباه است و باید برداشته شود. البته به این موضوع اشاره کردیم که همانطور که فیفا مبلغ طلب ما را نداده است، ما هم نتوانستیم پول را به شما برسانیم. کمیته حل اختلاف قرار شد که تصمیم گیری کند و به ما اعلام کنند. امیدوار بودیم که بپذیرند و جواب درستی به ما بدهند.

عضو هیات مدیره تصریح کرد: البته علاوه بر عادل شیحی، پرونده 4 بازیکن دیگر نیز در فیفا مفتوح است. هیچ کدام از اینها برای زمان مدیریت من نبوده است و آرای آن برای من می آید. من به طاهری گفتم که 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل ساختمان پلاسکو هستند که هر زمان ممکن است بریزد. طاهری هم گفت شما خبر نداری که این ساختمان ها ریخته و من و شما در موتورخانه گیر افتادیم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان