//
کدخبر: ۵۸۶۶۱ //

کی روش: دستوری دریافت کرده‌ام که باید سکوت کنم

کی روش گفت: من نمی‌دانم راجع به این مسائل باید صحبتی انجام دهم یا نه. یکسری از مسائل به داخل زمین و یکسری هم به بیرون زمین ارتباط دارد، اما با این تفاسیر من نمی‌توانم راجع به برخی اتفاقات اخیر سکوت کنم. من دستوری دریافت کرده‌ام مبنی بر اینکه نباید صحبت کنم و باید سکوت کنم.

 کی روش: دستوری دریافت کرده‌ام که باید سکوت کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز  اظهار کرد: در حال حاضر تمام برنامه‌ها را اجرا کرده ایم، اما متاسفانه هنوز برگزاری دیدار دوستانه با ونزوئلا در کشور هلند قطعی نشده است.

 

او ادامه داد: من نمی‌دانم راجع به این مسائل باید صحبتی انجام دهم یا نه. یکسری از مسائل به داخل زمین و یکسری هم به بیرون زمین ارتباط دارد، اما با این تفاسیر من نمی‌توانم راجع به برخی اتفاقات اخیر سکوت کنم. من دستوری دریافت کرده‌ام مبنی بر اینکه نباید صحبت کنم و باید سکوت کنم. آخرین گزارش این است که مکاتباتی دریافت کرده‌ام که هنوز بازی با ونزوئلا هنوز قطعی نشده است.

 

 سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که تاج گفته، ناراحتی کی‌روش از این بابت است که سه روز حقوقش عقب افتاده است، گفت: من این سوال را از شما دارم که آیا من را تاکنون نشناخته‌اید؟ به طور مثال اگر من در هفت سال گذشته که در ایران حضور دارم زمانی که حقوقم شش، هفت ماه دیرتر پرداخت می‌شد، گلایه و شکایتی نکرده ام، الان که سه روز حقوقم به تعویق افتاده شکایت می‌کنم؟ آیا یک نفر از شما این مطلب را باور می‌کنید؟ هواداران فوتبال ایرانی این مطلب را باور می‌کنند؟ وقتی من از پول شخصی ام برای هتل و مصارف دیگر تیم ملی استفاده می‌کنم، شما‌ها چنین چیزی را باور می‌کنید. صحبت من آرزو‌ها و رویا‌های هواداران فوتبال ایران است. اگر من را تا به الان شناخته باشید، می‌دانید که من هیچ وقت دست از تلاش برای تهیه بهترین امکانات، هتل‌ها و شرایط تمرینی و زمین برنداشته ام.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان