//
کدخبر: ۵۳۶۹ //

منتظر پاسخ استقلال برای جذب فرشید باقری هستیم

سرمربی فوتبال سپاهان گفت: مذاکراتی را برای جذب فرشید باقری با باشگاه استقلال داشته و نامه‌ای رسمی ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب این باشگاه هستیم.

 منتظر پاسخ استقلال برای جذب فرشید باقری هستیم

به گزارش فرتاک نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شناخت خوبی از صنعت نفت‌ آبادان داریم، تیمی که بیرون از خانه زیبا بازی می‌کند، آنها در نیم فصل نخست خیلی خوب بودند ولی ما باید در دیدار فردا نهایت امتیاز را کسب کنیم تا از صدر جدول دور نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا روند بردهای سپاهان تکرار نمی‌شود، افزود: در 6 بازی اخیر بسیار خوب بازی کردیم و 6 بازی را نباختیم، سعی ما بر این است تا در خانه امتیاز کسب کنیم و در خارج از خانه به تساوی برسیم اما باید همه تمرکز خودمان را بگذاریم تا فاصله ما بیشتر از بالای جدول نشود به این دلیل که زمان زیادی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره خرید فرشید باقری خاطرنشان کرد: از علی کریمی و فرشید باقری نتیجه قطعی نگرفته‌ایم و نامه رسمی به باشگاه استقلال ارسال کردیم و منتظر پاسخ این تیم هستیم.

ویسی درباره خرید دیگر هافبک تیم استقلال روزبه چشمی تصریح کرد: روزبه چشمی بازیکن خوبی است اما این بازیکن هم مصدومیت دارد هم اینکه این بازیکن با تیمش قرارداد دارد و مذاکره ما با این بازیکن غیراخلاقی است.

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان