//
کدخبر: ۴۷۸۵ //

هیچ وقت پرسپولیس را تنها نمی‌گذارم

سیدجلال حسینی که به دلیل محرومیت دیدار برابر صبای قم را از دست داده، عصبانیت‌های خود را بابت بی‌توجهی کمیته داوران به اتفاقات دیدارهای اخیر این تیم می‌داند.

هیچ وقت پرسپولیس را تنها نمی‌گذارم

 

 

به گزارش "فرتاک نیوز"، سیدجلال حسینی دومین اخطار خود در این فصل را در حالی دریافت کرد که اعتراض مولفه اصلی آن بود. اتفاقی که برای بازیکن باتجربه‌ای مثل او بعید بود که اینگونه در شرایط حساس پرسپولیس را تنها بگذارد. او البته معتقد است اتفاقات رخ داده در قضاوت دیدارهای این تیم باعث شده تا او نتواند از حق تیمش چشم پوشی کند. مدافع ملی‌پوش و موفق سرخپوشان در این فصل از کمیته داوران می‌خواهد تا توجه بیشتری به اتفاقات رخ داده در جریان قضاوت‌ها داشته باشند.

 

گسترش فولاد تیم قابل احترامی بود

یکی از دیدارهای سخت ما در نیم فصل دوم را برابر گسترش فولاد پشت سر گذاشتیم. آنها واقعا تیم بودند و از تفکرات مناسب تاکتیکی برخوردار بودند و این کار ما را برای انجام بازی مدنظرمان سخت کرده بود و پیروزی ارزشمندی کسب کردیم. مسلما پیروزی در این دیدار مقابل تیم قابل احترام گسترش روحیه بالایی به کل تیم تزریق کرده و باید در دیدارهای آتی نیز روند کنونی را حفظ کنیم و به هدف‌مان نزدیک شویم. با این همه اتفاقات این بازی را به هیچ عنوان نباید چشم پوشی کرد.

 

برای چه نباید اعتراض کنیم؟

دو بازیکن ما به دلیل اعتراض به عملکرد داور با کارت زرد مواجه شدند و محروم شدیم. تمام کارشناسان نیز بعد از بازی گفتند صحنه رخ داده روی طارمی خطای پنالتی بوده و بازیکن حریف نیز باید با کارت روبرو می‌شد اما تصمیم چه بود؟ بی توجهی به این اتفاق و جریمه طارمی به خاطر درخواست حقش. همیشه برای داوران احترام خاصی قائل بوده‌ام و هستم اما اینگونه استفاده کردن از سلاح‌شان تنها به فوتبال ضربه می‌زند. وقتی آقای داور بازیکنان را تهدید می‌کند که کارت می‌دهم و محروم می‌شوید باید با این فشار روانی و عصبی چه عکس العملی نشان داد؟ چه کسی پاسخگوی خواسته میلیون ها هوادار است که تنها امیدشان به همین فوتبال است. باشگاه هزینه میلیاردی می‌کند و بازیکن هر اشتباهش زیر نقد صدها رسانه و روزنامه و فضای مجازی و... است و یک تصمیم اشتباه تمام برنامه‌های یک ساله باشگاه را با مشکل مواجه می‌کند. من تاکنون سه کارت دریافت کردم که دو بار به خاطر اعتراض به تصمیم اشتباه داور بود که بعدا کارشناسان اعلام کردند داور اشتباه کرده. یک بار هم برابر ماشین سازی داور آفساید 5 متری بازیکن حریف را نادیده گرفت و مجبور به خطا و دریافت کارت شدم. اکنون محروم هستم و در دیدار آینده حاضر نیستم و اگر مشکلی برای تیم به وجود بیاید چه کسی جوابگو است؟

 

هیچ وقت ساکت نمی‌مانم

داور می‌گوید ساکت باش وگرنه کارت می‌دهم. این در کجای تعاریف داوری وجود دارد؟ چرا به عنوان کاپیتان تیم نباید حق تیمم را درخواست کنم؟ هیچ وقت ساکت نمی‌مانم و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا هیچ حقی ضایع نشود. نه از داوران، نه از تیم‌ها و نه از طرفداران. همه به دنبال این هستیم که فوتبال به بهترین شکل موجب شادی و نشاط و تفریح شود و همه ما در اینباره مسوول هستیم و باید بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم. هیچ کس حق ندارد به خاطر مشکلات مالی، بی توجهی و ... بهانه‌ای برای عملکرد بد داشته باشد. من به عنوان بازیکن در زمین به دنبال دریافت مطالبات مالی خودم نیستم و اگر مشکلی باشد بعد و یا قبل از آن درباره اش حرف می‌زنم و آن را درخواست می‌کنم. من فصل گذشته از باشگاه نفت طلب دارم و هیچ اتفاقی هم با گذشت نیم فصل از لیگ جدید رخ نداده اما بازی‌ها را نگاه کنید ببینید کم کاری کرده‌ام؟ این بهانه‌ها به دور از وجدان کاری است و وقتی وظیفه‌ای را قبول می‌کنیم باید در قبال آن تمام توان و انرژی را به کار بگیریم.

 

آقایان اشتباه تاثیرگذار و نگذار یعنی چه؟

اینکه می‌گویند اشتباه تاثیرگذار نبوده را متوجه نمی‌شوم. درست است که به پیروزی رسیده‌ایم اما اگر یک درصد اتفاق دیگری در بازی رخ می‌داد چه می‌توانستیم بکنیم. محرومیت داور چه دردی از ما دوا خواهد کرد؟ اینکه بازیکنان محروم شده اند را اشتباه تاثیرگذار نیست. مهدی طارمی محروم شد، به خاطر اینکه به حق خودش در قبال پنالتی اعتراض داشت. او اکنون در بازی بعدی حضور ندارد. این یعنی از نظر تیمی نداشتن بهترین مهاجم مان و از نظر فردی کم شدن شانس او برای کسب عنوان آقای گلی. این مساله چه می شود؟ من همانطور که گفتم برای تمام داوران و کمیته داوران احترام قائل هستم اما امیدوارم وقتی با هر حرف و اعتراضی محروم و جریمه می‌شویم نگاه حرفه ای در تمام بخش‌ها وجود داشته باشد.

 

ادعای تجربه ندارم اما با گذشت 17 بازی سه کارت گرفتم. سه کارتی که مطمئنا هر سه آنها می‌توانست اکنون وجود نداشته باشد. دو کارت به خاطر درخواست برای اینکه داور اشتباه مرتکب نشود و یک کارت هم به خاطر عدم آفساید گرفتن موقعیت حریف. با این حال هیچ وقت تیمم را تنها نمی‌گذارم و همه بازیکنان این تفکر را دارند. پرسپولیس بزرگ است و هیچ کس حق ندارد این تیم و تمام ارکان آن از نیمکت نشینان تا کارمندان و هر کسی که برای آن زحمت می‌کشند را کوچک بشمارد. من عمدا کارت نگرفتم و این صحبت‌ها واقعا عجیب است. هیچ دیداری متفاوت با بازی‌های دیگر نیست. صبا، ماشین، استقلال، سپاهان و... همه برای ما قابل احترام هستند و تفکرات ما کسب امتیاز و امتیاز و امتیاز است. این چیزی است که کادرفنی در طول هفته برنامه ریزی می کند و بازیکنان طبق برنامه به آن عمل می‌کنند. همه بازیکنان در قالب فردی و تیمی در تلاش برای موفقیت باشگاه هستند و  مطمئن باشید در بازی با صبا نیز هیچ تفاوتی در روند تیم نخواهید دید.

 

ما مسوول برنامه ریزی لیگ نیستیم

این بحث‌ها که چه تیمی زودتر بازی کند و دیرتر اصلا مهم نیست. همه ما به فکر موفقیت هستیم. اصلا چرا باید تراکتورسازی زودتر از ما بازی کند. این اتفاق هم فشار روی تیم ما ایجاد کرده بود و در صورت از دست دادن امتیاز می‌دانستیم امتیاز ما نسبت به این تیم کمتر خواهد شد و مسلما فشار روی ما هم بود. به هرحال چیزی که وجود دارد من و دیگر بازیکنان مسوول این برنامه ریزی نیستیم و چیزی است که پیش از این هم وجود داشته و صحبت کردن در این خصوص ما را از تمرکز برای هدفی که پیش گرفته‌ایم دور می‌کند و ما فقط به تمرین و بازی‌های پیش رو فکر می کنیم.

 

قهرمان نشده‌ایم و راه زیادی باقی مانده

درست است فاصله امتیازی خوبی با مدعی دیگر قهرمانی داریم اما هنوز راه درازی تا پایان فصل مانده است. 13 بازی و 39 امتیاز مانده که این 4 امتیاز اختلاف نمی‌تواند تضمین اتفاقی باشد. ما قهرمان نشده ایم و به این مساله فکر نمی‌کنیم و به دیدارهای آینده فکر می کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. جا دارد از هواداران‌مان نیز تشکر کنیم. هوادارانی که هیچ کجا ما را تنها نگذاشته‌اند و حضورشان در تمرین، استادیوم های تهران و شهرستان و حمایت‌شان بزرگترین انگیزه برای ما بوده تا بدانیم کجا هستیم و چه هدفی داریم. این حمایت‌ها در روزهای آینده مسلما پررنگ‌تر خواهد شد تا به هدفی که مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

 

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان