//
کدخبر: ۴۷۱۱ //

سرپرست تراکتور سازی:عابدینی منصفانه اظهار نظر کند!

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: در مورد زمان برگزاری بازی‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر عدالت رعایت شود و یک هفته در میان یک تیم زودتر بازی کند.

 سرپرست تراکتور سازی:عابدینی منصفانه اظهار نظر کند!

به گزارش فرتاک نیوز، ایوب ذوالفقاریدر مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل پیکان، گفت: از نتیجه بازی راضی بودیم. بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند. در حال حاضر تمرینات‌مان را به صورت منظم دنبال می‌کنیم و آماده هستیم تا در دربی تبریز به مصاف ماشین‌سازی برویم.

وی در مورد اینکه آیا در ورزشگاه یادگار بازی می‌کنند و اینکه کیفیت این زمین رضایت بازیکنان تراکتورسازی را در بر نداشته است،‌ اظهار داشت: موجودی ما در تبریز همین است. با توجه به شرایط زمین یادگار امام تبریز و اینکه چمن دارای هیتینگ است شرایط این زمین بهتر از ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی است. سایر زمین‌ها در تبریز به طور کامل یخ زده است.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه رقابت‌ پرسپولیس و تراکتورسازی در صدر جدول ادامه دارد، عنوان کرد: همه تیم‌ها زحمت می‌کشند. تراکتورسازی هر سال تا پایان لیگ به عنوان یکی از مدعیان تلاش کرده و نتایج خوبی گرفته اما متاسفانه در لحظه آخر اتفاقی افتاده که مانع از قهرمانی تیم شده است. حالا اینکه چه مسائلی هست که نشده قهرمان شویم را نمی‌دانم.

وی در مورد انتقاد اعضای تراکتورسازی به انجام مسابقاتشان قبل از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اگر بازی‌های ما و پرسپولیس به صورت یکی در میان قبل و بعد از هم برگزار شود عدالت رعایت شده و مشکلی به وجود نمی‌آید. اینکه یک تیم دائم زودتر به میدان برود یا یک تیم دائم دیرتر به میدان برود خوب نیست.

ذوالفقاری در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها این انتقاد اعضای تراکتورسازی را بهانه‌جویی دانستند، اظهار داشت: هر کسی نظر و عقیده‌ای دارد. ما می‌گوییم باید شرایط یکسان باشد و در این وضعیت دو تیم می‌توانند بدون مشکل کار خود را انجام دهند.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه در مورد انتقادات برانکو به موضوع داوری در مسابقه تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان و اینکه گفتند برخی اتفاقات نشان‌دهنده این است که نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود، گفت:‌ کاری با کسی ندارم و نمی‌خواهم در مورد مسائلی که دیگران مطرح کردند حرف بزنم. برانکو اگر حرفی زده نقطه نظرش را گفته است. در یک مسابقه فوتبال داور و ناظر داوری داریم. انها می‌توانند در مورد عملکرد داور در یک مسابقه اظهار نظر کنند. بهتر است هرکسی روی کار خودش تمرکز کند. اگر آنها بازی خود مقابل گسترش فولاد را بازبینی کنند دیگر در مورد بازی ما این اظهار نظرات را نمی‌کنند و منصفانه‌تر صحبت می‌کنند. همه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد را دیدند. اینکه همه روی سر علیرضا نقی‌زاده می‌ریزند و به آن شکل برخورد می‌کنند نیازمند این است که کمیته انضباطی این مسائل را بررسی کند. نمی‌گویم کسی باید محروم شود ولی انجام اعتراض بیش از حد درست نیست. نباید بعد از هر سوت داور چند نفره به داور اعتراض کرد و رفتارهایی برای تحریک هواداران انجام داد.

ذوالفقاری در مورد اظهارات امیر عابدینی و اینکه او گفته بود درخواست تراکتورسازی برای انجام مسابقات همزمان با پرسپولیس منطقی نیست، عنوان کرد:‌ انتظارمان از عابدینی بیش از این است. عابدینی که بارها این جمله که آذربایجان سر ایران است را مطرح کرده در عمل هم نشان دهد. او که استاندار یک استان آذری بوده اگر حماتی نمی‌کند حداقل منصفانه تر با این مسائل برخورد کند. وظیفه او چیز دیگری است نه اینکه خواهان قهرمانی پرسپولیس باشد. بهتر است هرکسی در حوزه مسئولیت خود صحبت کند.

 

  

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان