//
کدخبر: ۴۷۰۲ //

آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص این که آیا استویچف تا پنشجنبه که در ایران است به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان پاسخ خواهد داد یا خیر گفت: او در حال حاضر مشغول بررسی شرایط والیبال کشورمان است. ما تلاش می‌کنیم تا روز پنجشنبه که در ایران است پاسخ نهایی را از او بگیریم.

 آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

به گزارش فرتاک نیوز، محمود افشاردوست در خصوص حضور استویچف در ایران اظهار داشت: از زمانی که استویچف به ایران آمده یک جلسه با رئیس فدراسیون والیبال داشته است ضمن این که در تمرینات تیم‌های باشگاهی هم شرکت کرد و درباره این تمرینات نقطه نظراتی داشت.

وی افزود: امروز یک جلسه دیگر با رئیس فدراسیون خواهد داشت و قرار است مسابقات لیگ را هم از نزدیک ببیند تا از سطح کیفی لیگ کشورمان آگاهی بیشتری پیدا کند.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص این که آیا استویچف تا پنشجنبه که در ایران است به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان پاسخ خواهد داد یا خیر گفت: او در حال حاضر مشغول بررسی شرایط والیبال کشورمان است. ما تلاش می‌کنیم تا روز پنجشنبه که در ایران است پاسخ نهایی را از او بگیریم اما به هر حال استویچف می‌تواند بگوید که پس از بازگشت به کشورش تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که در صورتی که استویچف سرمربیگری تیم ملی را بپذیرد آیا کولالکوویچ به ایران خواهد آمد اظهار داشت: اگر استویچف پاسخ مثبت بدهد حضور کولاکوویچ در ایران لغو خواهد شد چون منطقی نیست وقتی با گزینه اول فدراسیون به توافق رسیده ایم با کولاکوویچ هم مذاکره کنیم.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان