//
کدخبر: ۴۵۴۹۶۵ //

بی‌تابی ساکت و شاگردانش در ایستگاه بیست و چهارم/ نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس و گل گهر

بازی امروز پرسپولیس و صنعت نفت و هم چنین دیدار فردای گل گهر و استقلال خوزستان برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بی‌تابی ساکت و شاگردانش در ایستگاه بیست و چهارم/ نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس و گل گهر
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر  2 بازی‌ حساس بین تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس  در یک سوی میدان و هم چنین گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان ، برای نساجی که خود بایستی به مصاف تراکتور بحران زده برود ، از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است .

این دو مسابقه حساسیت دو چندانی دارند چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد و استقلال خوزستان نیز با کسب 19 امتیاز در رده چهاردهم است و در صورت شکست برابر گل گهر سیرجان و پیروزی احتمالی نساجی برابر تراکتور آن وقت است که ساکت الهامی و شاگردانش نفس راحتی حداقل در پایان هفته بیست و چهارم خواهند کشید.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد و گل گهر استقلال خوزستان را تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان