//
کدخبر: ۴۵۴۵۰۴ //

جانشین خمس چه کسی است؟ اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس

مدیر تیم تراکتور می‌گوید تمرینات تیم تراکتور با حضور مربیان ایرانی برگزار خواهد شد.

جانشین خمس چه کسی است؟ اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعتی بعد از امضای برگه فسخ قرارداد پاکو خمس در محل باشگاه تراکتور، خبرنگار ما گفت‌وگوی دیگری را با سعید مظفری‌زاده انجام داد تا از شرایط جدایی خمس مطلع شود.

مظفری‌زاده در ابتدا گفت: ما بعد از بازی ذوب‌آهن جلسه‌ای را داشتیم و علت باخت بررسی شد. تصمیم‌گیری‌هایی شد که کار را بهتر دنبال کنیم و نتایج بهتری را داشته باشیم. اما باتوجه به اتفاقاتی که افتاد خانواده آنها تمایل داشتند آنها در کنارشان باشند و از این بابت نگران بودند.

او در مورد روند مذاکرات اظهار داشت: سعی کردیم متقاعد کنیم که کار را ادامه بدهند. ایشان و دستیارانشان هم خیلی علاقه‌مند بودند و همینطور بازیکنان اما به هر حال اتفاقاتی که افتاد باعث شد که قطع همکاری کنیم. ما به تصمیم شخصی ایشان احترام می‌گذاریم و از زحماتشان متشکریم.

مظفری‌زاده در خصوص شایعات پیرامون سرمربی بعدی گفت: هیچ تصمیمی در مورد جانشین آقای خمس نگرفتیم. ما تازه در مورد جدایی ایشان به جمع‌بندی رسیدیم و اصلا وقتی هم نداشتیم که در این مورد صحبتی انجام دهیم و تمام این اسامی شایعه است.

وی با اشاره به ادامه تمرینات تراکتور عنوان کرد: کادرفنی ایرانی که در کنار تیم هستند، هدایت تمرینات را برعهده خواهند گرفت. ما در مقطع حساسی هستیم و کارمان را با جدیت دنبال خواهند کرد. بچه‌ها مصمم هستند که بتوانند در این بازی برنده شوند.

مدیر تراکتور در پایان گفت: آقای خمس از بچه‌ها خواستند محکم کار را ادامه بدهند. نکاتی که لازم بود را در تمرین گوش‌زد کردند و امیدوارم بچه‌ها بتوانند با بیشترین جدیت کار را ادامه بدهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان