//
کدخبر: ۴۴۴۸۰۱ //

استقلال به دنبال لغو بازی با مس رفسنجان؛ ماشاریپوف معادلات را تغییر داد

باشگاه استقلال قصد دارد برای لغو دیدار برابر مس رفسنجان، نامه ای را به سازمان لیگ ارسال کند.

استقلال به دنبال لغو بازی با مس رفسنجان؛ ماشاریپوف معادلات را تغییر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز خبر رسید که دیدار تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با توجه به حضور پنج بازیکن تیم اصفهانی در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.

موضوعی که پیش از این اعلام شده بود و با درخواست رسمی سپاهان، این مسابقه لغو شد. کاری که باشگاه پرسپولیس نیز قصد انجام دادنش را دارد و به واسطه حضور چهار بازیکن ملی پوش در جام ملت های آسیا (علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی و وحدت هنانوف)، در پی به تعویق افتادن دیدار برابر نفت و گاز گچساران است.

طبق قوانین لیگ برتر، هر تیمی که سه و یا بیش از سه بازیکن ملی پوش در تیم ملی داشته باشد، می تواند برای لغو بازی های رسمی خود، درخواستی را به سازمان لیگ ارسال کند.

استقلال  نیز به دنبال لغو بازی بیستم بهمن برابر مس رفسنجان بود اما این موضوع و این قانون در مورد آنها صدق نمی کرد چرا که آبی ها تنها سیدحسین حسینی و روزبه چشمی را در اردوی تیم ملی داشتند اما با جذب جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی، حالا ممکن است سناریوها تغییر کند.

طبق استدلال آبی ها، ماشاریپوف نیز بازیکن ملی پوش محسوب می شود که تا شب گذشته در جام ملت های آسیا حضور داشته در نتیجه شمار بازیکنان ملی پوش استقلال به عدد سه می رسد و آنها خواستار لغو بازی با مس رفسنجان خواهند شد.

باید دید که پاسخ سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی به درخواست استقلال چه خواهد بود و آنها با لغو دیدار مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موافقت می کنند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان