//
کدخبر: ۴۴۱۵۴۴ //

عربستانی‌ها به اسطوره فقید آلمان بی‌احترامی کردند!

تماشاگرانی که برای تماشای بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید آمده بودند به یک دقیقه سکوت به یاد فرانتس بکن باوئر احترام نگذاشتند.

عربستانی‌ها به اسطوره فقید آلمان بی‌احترامی کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید شب گذشته در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا که به میزبانی عربستان و در شهر ریاض برگزار می‌شود به میدان رفتند. 

این بازی با نتیجه 3-5 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید و دیداری بسیار جذاب و تماشایی و پر هیجان بود که باعث شد تماشاگران حاضر از تماشای آن لذت بسیاری ببرند و با رضایت ورزشگاه را ترک کنند. 

اما اتفاق عجیبی که پیش از شروع این بازی افتاد مربوط به یک دقیقه سکوت از سوی اعضای دو تیم و تماشاگران برای ادای احترام به بکن باوئر بود که این هفته و در سن 78 سالگی از دنیا رفت. 

در حالی که تمامی اعضای دو تیم در سکوت منتظر پایان این یک دقیقه بودند، بعضی از تماشاگران از روی سکوها شروع به سوت زدن و هو کردن کردند که این اقدام بازتاب منفی بسیاری در رسانه‌های اروپایی داشت و انتقادهای زیادی از آنها مطرح شد. 

هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست اما آنها در طول بازی و هر بار که توپ به دست تونی کروس می‌رسید هم برای او سوت می‌زدند که این موضوع هم تعجب این بازیکن و حتی کادر فنی رئال را به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان