//
کدخبر: ۴۳۹۷۶۸ //

کنفرانس جنجالی خمس؛ کوتاه جواب می دهم حاشیه می سازید

پاکو خمس، سرمربی تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ‌های کوتاه می‌داد.

کنفرانس جنجالی خمس؛ کوتاه جواب می دهم حاشیه می سازید
به گزارش فرتاک نیوز،

پاکو خمس، در نشست خبری قبل بازی مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شد اما متفاوت‌تر از همیشه پاسخگوی سوالات بود. او معتقد بود برخی با سوالات‌شان حاشیه‌سازی می‌کنند و از این به بعد فقط پاسخ کوتاه می‌دهد.

او در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات جدایی آلوارو خیمنز و میزان رضایتش از عملکرد او، بیان کرد: این بازیکن برای دیدار فردا حضور دارد و اطلاعی راجع به جدایی او ندارم.

سرمربی تراکتور در رابطه وضعیت چمن یادگار امام(ره) و محرومان و مصدومان تیمش، افزود: پیش از این در این خصوص صحبت‌ کرده‌ام و حرف دیگری ندارم. ما برای دیدار با صنعت نفت، محروم و مصدوم نداریم.

خمس درباره وضعیت تراکتور، عنوان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و می‌خواهیم روز به روز پیشرفت کنیم.

او در رابطه با وضعیت سعید ایران‌خواه که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فجرسپاسی شیراز رفته بود، توضیح داد: شناختی از این بازیکن ندارم و نمی‌دانم به لیست اضافه می‌شود یا نه.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه آیا تراکتور می‌تواند در نیم فصل دوم به رتبه‌های بالای جدول دست یابد؟ گفت: با تمام توان می‌جنگیم تا به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم از مهدی عبدی به عنوان سلاح پنهان استفاده خواهید کرد؟ گفت: من به آن اندازه که تشخیص دهم بازیکن می‌تواند به تیم کمک کند، به او بازی می‌دهم و برای من بازیکن ستاره و فوق ستاره وجود ندارد.

خمس در واکنش به صحبت‌هایش در نشست خبری بعد بازی با پیکان در مورد نارضایتی از وضعیت ورزشگاه و احتمال بازگشت به اسپانیا که باعث نگرانی بین هواداران شده بود، گفت: هیچ وقت مشخص نیست.

وی در رابطه با دلایل پاسخ کوتاه به سوالات خبرنگاران، تأکید کرد: حرف‌های من را بد برداشت کرده و می‌خواهند حاشیه درست کنند، به همین دلیل از این به بعد کوتاه پاسخ می‌دهم.

وی در رابطه با دلایل برگزار نشدن بازی در روز تعطیل، گفت: برای من فرقی نداشت چه روزی بازی کنیم. اگر جمعه بازی می‌کردیم فاصله بین دو بازی بسیار کم بود. ساعت و روز برگزاری دیدارها را من انتخاب نمی‌کنم و وظیفه فدراسیون فوتبال است و تقصیر من نیست.

خمس در پایان تأکید کرد: مثل همیشه امیدوارم تماشاگران زیادی بیایند، می‌دانم فردا روز کاری است. ما برای خوشحالی هواداران بازی می‌کنیم و حضور آنان همیشه برای ما کمک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان