//
کدخبر: ۴۳۹۰۷۹ //

مدیرعامل شمس آذر: از ابتدا می‌دانستیم لقمه گلوگیری برای رقبا هستیم/ ناراحتم، باید پرسپولیس را می‌بردیم

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت که از ابتدای لیگ بیست‌وسوم می‌دانست شاگردان سعید دقیقی گریبان تیم‌های بزرگ لیگ برتر را می‌گیرند.

مدیرعامل شمس آذر: از ابتدا می‌دانستیم لقمه گلوگیری برای رقبا هستیم/ ناراحتم، باید پرسپولیس را می‌بردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

شهاب زندی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تماشاگران از این بازی رضایت داشتند، اما من واقعاً از نتیجه راضی نیستم و ناراحت هستم. زمانی که می‌توانید پیروز شوید و بر بازی تسلط دارید، باید ببرید.

وی در مورد اعتراض شدید سعید دقیقی سرمربی شمس آذر بعد از گل اول پرسپولیس گفت: اعتراض دقیقی به این نبود که توپ از خط دروازه عبور نکرد؛ بلکه به‌خاطر اوتی بود که قبل از آن پرتاب شد و مهدی ترابی در موقعیت آفساید بود. این توپ برای ترابی پرتاب نشد و بعد از اینکه وینگر پرسپولیس زمین خورد، توپ به ترابی رسید. فکر می‌کنم دقیقی معتقد بود ترابی در موقعیت آفساید است. این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم با این برد حال کنند!

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین درباره نتایج این تیم که تاکنون فراتر از انتظارات رقم خورده، گفت: من دغدغه‌ای بابت بقای شمس آذر در لیگ برتر نداشتم. ما کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر هستیم و مجموع قراردادهای همه عوامل تیم حدود 73 میلیارد تومان است. با این وجود، از روز اول می‌دانستیم که در لیگ برتر می‌مانیم و لقمه گلوگیری برای رقبا هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان