//
کدخبر: ۴۳۸۰۴۴ //

گام بلند اینتر برای قهرمانی نیم‌فصل با غلبه بر لاتزیو

نراتزوری با کسب پیروزی در مهمترین بازی هفته شانزدهم سری A اختلاف خود با نزدیک‌ترین تعقیب‌‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی را به چهار امتیاز افزایش داد.

گام بلند اینتر برای قهرمانی نیم‌فصل با غلبه بر لاتزیو
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین بازی شب سوم از هفته شانزدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های فوتبال لاتزیو و اینتر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر اینتر به پایان رسید.

لائوتارو مارتینس در دقیقه 40 و مارکوس تورام در دقیقه 66 گل‌های اینتر را در این بازی به ثمر رساندند تا نراتزوری با کسب یازدهمین برد این فصل خود، 41 امتیازی شود و با افزایش فاصله‌‌اش با یوونتوس رده دومی، حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها سه هفته دیگر به پایان نیم‌فصل نخست سری A باقی مانده است.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه آخرین بار روز پنجم مهر مقابل ساسولو تن به شکست دادند و از آن تاریخ تا به امروز 10 بازی را در سری A بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند.

لاتزیوی میزبان هم که در دقیقه 86 با اخراج مانوئل لاتزاری 10 نفره شد، برای هفتمین بار در این فصل تن به شکست داد و با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی هفته پانزدهم سری A، امشب از ساعت 23:15 آتالانتا میزبان سالرنیتانا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی تیم‌های اینتر با 41، یوونتوس با 37، میلان با 32 و بولونیا با 28 امتیاز اول تا چهارم هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان