//
کدخبر: ۴۳۷۳۵۳ //

تامین قطارهای فوق العاده مترو و اتوبوس ویژه هواداران شهرآورد پایتخت

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تامین قطارهای فوق العاده جهت تسهیل در جابجایی هواداران شهرآورد پایتخت در روز پنجشنبه (۲۲ آذر) خبر داد.

تامین قطارهای فوق العاده مترو و اتوبوس ویژه هواداران شهرآورد پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی زند عصر چهارشنبه گفت: یکصد و دومین مسابقه فوتبال بزرگ پایتخت عصر فردا /پنجشنبه/ در ورزشگاه بزرگ آزادی با حضور پرشور تماشاگران برگزار می‌شود و شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز در جهت رفاه حال تماشاگران خدمات ویژه‌ای تدارک دیده است.

وی افزود: معمولا در مسیر رفت تماشاگران از طریق خط پنج مترو با مشکل خاصی روبه رو نیستند اما با پایان مسابقه به یک باره جمعیت زیادی برای بازگشت به منازل از مترو استفاده خواهند کرد در این بخش شرکت مترو با تامین چهار تا ۶ رام قطار نسبت به اعزام قطارهای فوق العاده اقدام می‌کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اضافه کرد: در مسابقه گذشته دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر از تماشاگران این مسابقه از طریق ناوگان مترو جابجا شدند.

به گفته وی، در سایر خطوط نیز حرکت قطارها منظم انجام می‌شود و به تماشاگران توصیه می‌کنیم جهت رفت و آمد راحت به ورزشگاه آزادی از مترو استفاده کند و این ناوگان آماده خدمت رسانی به هواداران ۲ تیم پرطرفدار پایتخت است.

جزییات خدمات رسانی شرکت اتوبوسرانی به هواداران فوتبال پایتخت

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز از خدمات رسانی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس - استقلال در شهرآورد پایتخت خبر داد.

احسان تقدسی گفت: ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه اتوبوس‌های مورد نیاز تامین شده تا تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل کنند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کند.

صدودومین شهرآورد پایتخت در چارچوب دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بنابر اعلام خداداد افشاریان رییس کمیته داوران، این دیدار با استفاده از VAR برگزار خواهد شد و موعود بنیادی‌فر قضاوت این بازی را را برعهده دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان