//
کدخبر: ۴۳۷۳ //

خداحافظی ناگهانی بازیکن استقلال خوزستان

مهدی مومنی مهاجم شمالی تیم آبی پوش اهوازی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از تیم استقلال خوزستان خداحافظی کرد.

خداحافظی ناگهانی بازیکن استقلال خوزستان

به گزارش فرتاک نیوز  استقلال خوزستان امروز در بازی برابر سپاهان به تساوی 1-1 رسید، این تساوی در حالی اتفاق افتاد که مهدی مومنی در دقیق انتهایی بازی یک پنالتی را خراب کرد و با شعارهای انتقادی مواجه شد.

البته مومنی در انتهای بازی در گفت و گو با "ورزش سه"، از همه بازیکنان و هوادران تیمش بابت اینکه زحماتشان را هدر داده عذر خواهی کرد، اما موضوع به اینجا ختم نشد.

مهدی مومنی دقایقی قبل با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خودش اعلام کرده در این تیم دیگر بازی نمی کند، او در این مطلب اینگونه نوشته است:

از همه هوادارای واقعی خوزستانی که امروز آمدن وبچه های تیم و تشویق کردن ممنونم وبابت پنالتی که گل نکردم عذرخواهی میکنم و متاسفم برا اون هواداری که فحش ناموس از دقیقه ٥ بازی به من میدن . هر چی فحش ناموس دادن به خودشون و خانوادشون دادن. من تو هر شرایطی تمام تلاشمو کردم تیم موفق باشه .ولی خیلی حس بدیه با این همه تلاش مصدومیتو ،ضربه خوردن ،مفید بودن ( پاس دادن پنالتی گرفتن دوندگی)برات هیچ ارزشی قائل نباشن،وقتی تو این ٦ ماه فقط ٢٣٪‏ دریافتی داشته باشی.

انشالا بدون وجود من تیمتون موفق باشید

خدانگهدار"

این می تواند یک شوک بزرگ منفی به تیمی باشد که رد سه بازی اخیر عالی بازی کرده است و در هر سه بازی حقش پیروزی بوده و 4 امتیاز از 9 بازی را به دست آورده است، البته باید دید سرمربی و مدیرعامل استقلال خوزستان با این اتفاق چگونه برخورد خواهند کرد.

ماجرای پنالتی چه بود؟

وقتی مهدی مومنی موفق شد با زرنگی و تیز هوشی از سید جلال عبدی بازیکن نیم فصل اول تیمشان علی رغم اینکه حسن بیت سعید پنالتی زن اول تیم است، درخواست کرد تا خودش پنالتی را بزند و طلسم گل نزدن هایش بشکند و این موضوع با موافقت بیت سعید قرار می گیرد و در انتها مومنی توپ را به آسمان می کوبد.

 

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان