//
کدخبر: ۴۳۶۹۹۰ //

روی یادداشتی که مورینیو به توپ جمع کن داد، چه نوشته شده بود؟ + عکس

در جریان بازی خانگی تیم فوتبال رم مقابل فیورنتینا، صحنه‌ای جالب توجه توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد.

روی یادداشتی که مورینیو به توپ جمع کن داد، چه نوشته شده بود؟ + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

تساوی یک - یک شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رم و فیورنتینا در ورزشگاه المپیکو در هفته پانزدهم سری A بیشتر از گل، حاشیه و حادثه داشت که تقریباً تمام آنها به ضرر تیم میزبان بود.

پس از مصدومیت پائولو دیبالا و خروج اجباری او در دقیقه 25 که سردار آزمون جانشینش شد، آزمون نیز آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد. اوضاع رمی‌ها با اخراج نیکولا زالفسکی در دقیقه 64 و اخراج روملو لوکاکو در دقیقه 87 بدتر از قبل شد. با این حال بعد از اخراج لوکاکو بود که ژوزه مورینیو سرمربی جالوروسی واقعاً احساس خطر کرد، طوری که برای رساندن دستورات تاکتیکی جدیدش به بازیکنان، آنها را روی یک برگ کاغذ نوشت و آن را از طریق یکی از توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه به دست دروازه‌بان تیم، روی پاتریسیو رساند.

درست لحظه‌ای که پیک جوان مورینیو در حال بردن پیغام او به سمت دروازه رم بود، دوربین‌های تلویزیونی روی برگه کاغذ زوم کردند و تصاویری از آن منتشر شد.

ژوزه مورینیو , تیم فوتبال رم ایتالیا ,

مورینیو که گویا نگران خالی ماندن جای ستون دفاعی بلند قامتش روی ارسال‌های حریف بود، قبل از یک ضربه کرنر فیورنتینا دستورالعملی جدید برای دفع خطر از روی دروازه تیمش تنظیم کرد که طبق آن استفان الشعراوی و ادواردو بووه مسئول پوشش تیر یک شده بودند.

روی پاتریسیو هم به محض دریافت پیام، آن را به توپ جمع‌کن برگرداند و دستور مورینیو را به هم‌تیمی‌هایش انتقال داد. در نهایت راهکار مورینیو جواب داد و دروازه رم بسته ماند.

رم با کسب یک امتیاز از نبردش با میهمان فلورانسی 25 امتیازی شد و فاصله خود را با میلان رده سومی به 4 امتیاز کاهش داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان