//
کدخبر: ۴۳۶۱۵۷ //

واکنش برانکو به مذاکره با پرسپولیس | آخرین گفت و گوی من دو هفته قبل بود

سرمربی کروات سابق پرسپولیس نسبت به شایعه بازگشت به جمع سرخ پوشان واکنش نشان داد.

واکنش برانکو به مذاکره با پرسپولیس | آخرین گفت و گوی من دو هفته قبل بود
به گزارش فرتاک نیوز،

شعار برخی از هواداران پرسپولیس در لحظات پایانی و پس از اتمام مسابقه شب گذشته مقابل الدحیل قطر نسبت به یحیی گل‌محمدی و انتقاد از او بخاطر حذف سرخ پوشان ایران از لیگ قهرمانان آسیا شایعاتی عجیبی را هم برای برکناری او و بازگشت برانکو ایوانکوویچ به این تیم را به همراه داشت.

یحیی گل‌محمدی که در نشست خبری پس از دیدار مقابل الدحیل ابراز امیدواری کرد تا شرایط پرسپولیس در ادامه فصل بهتر شود، در ساعات پایانی شب گذشته با شایعه بازگشت برانکو مواجه شد و برخی از صفحات مجازی و رسانه‌ها این موضوع را بازتاب دادند، اما سرمربی کروات سابق سرخ‌پوشان این موضوع را رد کرد.

برانکو ایوانکوویچ که در دی‌ماه ۹۸ به‌عنوان سرمربی تیم ملی عمان انتخاب شد و مدت‌هاست تمرکز خود را روی این تیم گذاشته، اکنون نیز به دنبال آماده‌سازی مناسب برای حضور موفق عمان در جام ملت‌های آسیا است و به دنبال بازگشت به پرسپولیس نیست.

سرمربی کروات که نمی‌خواهد تمرکز پرسپولیس و البته تیم ملی عمان در آستانه جام ملت‌ها برهم بخورد، تا چند روز دیگر اردوی تیمش قبل از حضور در رقابت‌های آسیایی را آغاز خواهد کرد و با این شرایط شایعه بازگشت او به پرسپولیس کاملا رد می‌شود.

برانکو در واکنش به شایعه بازگشت به پرسپولیس و مذاکره مدیران این باشگاه با او پس از دیدار شب گذشته مقابل الدحیل قطر عنوان کرد: من با هیچ خبرنگاری در ایران طی روزهای گذشته صحبت نکردم و این موضوع صحت ندارد.

او تاکید کرد: آخرین بار که با یکی از رسانه های ایران گفت‌وگویی انجام دادم، حدود دو هفته قبل بود و پس از آن نیز هیچ صحبتی نداشتم؛ به خصوص پس از دیدار آسیایی با الدحیل که می‌دانستم نباید هیچ صحبتی با خبرنگاران یا رسانه های ایرانی داشته باشم و اظهار نظری نیز در این باره انجام ندادم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان