//
کدخبر: ۴۳۵۳۵۷ //

اشتباه باورنکردنی: پوچ این ستاره را نمی‌خواست!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، علاقه‌ای به جذب کول پالمر نداشت و این خرید با تصمیم مدیران این باشگاه انجام شد.

اشتباه باورنکردنی: پوچ این ستاره را نمی‌خواست!

پالمر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 52 میلیون یورو از منچسترسیتی جدا شد و به باشگاه چلسی پیوست تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند. 

این بازیکن از آن زمان تا به حال به یکی از ستاره‌های درخشان چلسی تبدیل شده و حتی موفق شد در جریان دیدار تماشایی و جذاب این تیم برابر سیتی، گل تساوی تیمش را در لحظات پایانی وقت‌های تلف شده به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 4-4 به پایان برسد. 

با وجود درخشش این ستاره انگلیسی در ترکیب آبی‌های لندن، روزنامه دیلی میل خبر داده که پوچتینو هیچ علاقه‌ای به جذب او نداشت و در گفتگو با مدیران این باشگاه با این اقدام مخالفت کرده بود اما آنها با تصمیم خودشان این بازیکن را به خدمت گرفتند. 

1944280

دلیل مخالفت این مربی آرژانتینی با جذب پالمر این بود که او معتقد بود این تیم به اندازه کافی بازیکن هجومی در کناره‌ها دارد و نیازی نیست که یک بازیکن دیگر هم در این پست به فهرست آنها اضافه شود. 

با این حال، مدیران چلسی در نهایت او را متقاعد کردند و پالمر هم پس از حضورش در استمفوردبریج نشان داد که شایستگی اصرارهای آنها برای خریدش و مبلغی که برای انتقال او به لندن پرداخت شد را داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان