//
کدخبر: ۴۳۵۳۴۲ //

گرانترین دربی آسیا با هزینه ۴۱۵ میلیون یورویی

الهلال و النصر امشب در دیداری حساس از لیگ حرفه ای عربستان به مصاف هم می روند.

گرانترین دربی آسیا با هزینه 415 میلیون یورویی

مهمترین دیدار هفته پانزدهم لیگ حرفه ای عربستان، امشب بین الهلال و النصر انجام خواهد شد. استادیوم ملک فهد قرار است میزبان این جدال حساس باشد که بین دو تیم فوق العاده آماده شهر ریاض برگزار می شود.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که ترکیب آنها نسبت به آخرین دربی در فصل گذشته و در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تغییرات زیادی داشته است.

تابستان پر سر و صدای تیم های عربستانی با جذب ستاره های متعددی برای الهلال و النصر همراه شد به نحوی که ارزش بازار این دو تیم نسبت به فصل قبل، کاملا زیر و رو شد و تیم های شهر ریاض اکنون برگزار کننده گران ترین دربی آسیا هستند.

ارزش بازار مالی الهلال در حال حاضر به 237 میلیون یورو رسیده است که البته آبی های ریاض نمی توانند در مسابقه امشب از گران ترین بازیکن خود یعنی نیمار 50 میلیون یورویی استفاده کنند.

1960833

نکته جالب اینکه ارزش الهلال در فصل قبل، 44.6 میلیون یورو بود. بعد از نیمار، گران ترین بازیکنان الهلال، روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ هستند که هر دو 40 میلیون یورو ارزش گذاری شده اند.

در سمت مقابل نیز النصر حضور دارد که ارزش این باشگاه از نگاه سایت ترنسفر مارکت به رقم 182 میلیون یورو رسیده است. این عدد برای آنها در فصل قبل 78.3 میلیون یورو بود که با جذب ستاره های پرشمار در تابستان، افزایش چشمگیری داشته است.

گران ترین بازیکن النصر از نگاه ترنسفر مارکت، اوتاویو مونتیرو، بازیکن سابق پورتو است که 35 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. پس از او، آیمریک لاپورت و سادیو مانه هستند که هر دو 25 میلیون یورو ارزش دارند.

بدین ترتیب جمع ارزش گذاری هر دو تیم به عدد 415 میلیون یورو می رسد تا علاوه بر آسیا، دربی ریاض یکی از گران ترین دربی های دنیای فوتبال باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان