//
کدخبر: ۴۳۲۲ //
واکنش ها به داوری ادامه دارد

طاهری: داور با سوت‌هایی که زد قشنگی بازی را کاهش داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باید فکری به حال داوری کنند تا باعث قشنگ‌تر شدن بازی شود.

طاهری: داور با سوت‌هایی که زد قشنگی بازی را کاهش داد

به گزارش فرتاک نیوز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل گسترش به پیروزی رسید.

علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود ولی متاسفانه داور با سوت‌هایی که زد قشنگی بازی را کاهش داد. البته کارشناسان باید درباره صحنه‌های این بازی نظر بدهند ولی روند سوت زدن به جریان بازی استرس تزریق کرد. مسئولان باید فکری به حال داوری کنند تا باعث قشنگ‌تر شدن بازی شود.

او درباره شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد پولیانسکی با پرسپولیس گفت: بازیکنان و نمایندگان‌شان هر از چند گاهی به باشگاه می‌آیند و با هم صحبتی داریم ولی این دلیل بر فسخ قرارداد آن‌ها نیست.

طاهری درباره اعتراض امیر قلعه‌نویی مبنی بر عدم رعایت عدالت در برنامه سازمان لیگ بیان کرد: من فکر می‌کنم الان حساسیت چندانی در بازی‌ها وجود ندارد. البته در برنامه خیلی بازی‌ها ما زودتر بازی می‌کنیم و خیلی بازی‌ها آن‌ها زودتر بازی می‌کنند و این یک امر طبیعی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره روند دادگاه CAS بر سر مسئله شکایت مانوئل ژوزه خاطرنشان کرد: فعلا فقط دادگاه برگزار شده و نتیجه آن نیامده است.

طاهری همچنین واگذاری بلیت فروشی به باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه تاج دستور موکد داده، هر روز خبری نمی‌شود و چند بازی است که درآمدهای ما از دست می‌رود و مسئولان باید توجه خاص به این مسئله داشته باشند. فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال و باشگاه دارند پول از دست می‌دهند و ما به جد دنبال این مسئله هستیم.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان