//
کدخبر: ۴۳۰۰۴۸ //

هوش مصنوعی اسم برنده توپ طلا را لو داد

مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۳ فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد و در آستانه این رویداد بزرگ و اهدای یکی از جوایز معتبر دنیای فوتبال به فرد برگزیده، هوش مصنوعی تکلیف را روشن کرد.

هوش مصنوعی اسم برنده توپ طلا را لو داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۳ فرداشب در سالن «تئاتر دو شاتله» پاریس برگزار خواهد شد. رویدادی بزرگ که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان سراسر جهان را به خود جلب خواهد کرد.

در آستانه این مراسم و اعلام برنده نهایی، همه روی نام یک نفر شرط‌بندی کرده‌اند: لیونل مسی.

در بخش مردان، فوق ستاره آرژانتینی از گزینه‌های محتمل فتح این جایزه معتبر است. مسی پیش از این هفت بار توپ طلا را تصاحب کرده است در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ نیز پس از کمک به تیم ملی کشورش برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

مهارت، قدرت دید و توانایی گلزنی او یکی بار دیگر مسی را به عنوان یکی از بازیکنان برتر مستطیل سبز برجسته کرده و انتظارات برای شنیدن نام و دیدن مسی روی سن باشکوه سالن تئاتر دو شاتله پاریس، بسیار بالا رفته است.

آنچه رویداد امسال را جذاب‌تر می‌کند، این است که هوش مصنوعی همین حالا گزینه مورد نظر خود در بخش مردان را انتخاب کرده است.

الگورتیم‌ها، الگوها داده‌ها، آمار و عملکرد بازیکنان را تحلیل کرده‌اند و بسیاری اتفاق نظر دارند که ستاره آلبی‌سلسته اصلی‌ترین نامزد دریافت توپ طلاست.

مسی دسامبر پارسال جام جهانی را فتح کرد. در واقع به نظر می‌رسد که قطر آخرین فرصت ستاره آرژانتینی برای بالا بردن جام جهانی بود و او توانست؛ جامی که جایش در کلکسیون افتخارات او خالی بود. این دستاورد به‌رغم موفقیت‌های نه‌چندان چمشگیر مسی در پاری‌سن‌ژرمن، او را به محتمل‌ترین گزینه فتح توپ طلا بدل کرده و حالا با ایجاد تحول در اینترمیامی آمریکا، تجربه‌ای جدید را در پیش گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان