//
کدخبر: ۴۲۹۸۱۶ //

سرمربی پیشین برزیل در انتظار تماس داورزنی

مذاکرات فدراسیون والیبال با مربیان مطرح خارجی همچنان ادامه دارد و قرار است محمدرضا داورزنی با سرمربی پیشین برزیل گفت‌وگو کند.

سرمربی پیشین برزیل در انتظار تماس داورزنی
به گزارش فرتاک نیوز،

مذاکرات فدراسیون والیبال با چند مربیان مطرح خارجی برای هدایت تیم ملی ایران همچنان ادامه دارد. پیش از این فدراسییون والیبال عنوان کرده بود که با روبرتو پیاتزا و رادوستین استویچف مذاکرات آنلاین داشته است. پیاتزا که در حال حاضر هدایت تیم میلانو ایتالیا و همینطور تیم ملی هلند را بر عهده دارد بر خلاف شایعات منتشر شده مشکلی برای جدایی از لاله‌های نارنجی ندارد. تنها مشکل این مربی، جدایی از تیم میلانو است؛ مشکلی که بلنجینی هم با آن روبرو است و به دلیل داشتن قرارداد با تیم لوبه ایتالیا، فعلا مذاکراتش با فدراسیون والیبال ایران متوقف شده است.

ضمن اینکه قرار است فردا(یکشنبه) داورزنی با رنان دال زاتو، مربی مطرح برزیلی گفـت‌وگو کند. توماسو توتولو هم که در المپیک توکیو دستیار آلکنو بود به نمایندگی از این مربی با رئیس فدراسیون والیبال ایران مذاکراتی داشته و شرایط مربی روس را برای پذیرش هدایت تیم ملی والیبال به داورزنی اطلاع داده است. نکته جالب اینکه علاوه بر آلکنو، یکی دیگر از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران عنوان کرده در صورت توافق ، توتولو را به عنوان دستیار اول خود انتخاب خواهد کرد.

نکته جالب اینکه گزینه مورد علاقه داورزنی، بلنجینی است و اگر جذب این مربی به بن‌بست بخورد مذاکرات جذی با دیگر مربیان آغاز خواهد شد.

با وجود مذاکرات با این مربیان، احتمال دارد در نهایت یک مربی دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان