//
کدخبر: ۴۲۹۲۱ //

یاغی پرسپولیس به سیم آخر زد/توفان رامین علیه مدیران پرسپولیس

رامین رضاییان با انتشار متنی از مدیران پرسپولیس انتقاد کرد.

یاغی پرسپولیس به سیم آخر زد/توفان رامین علیه مدیران پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

رامین رضاییان مدافع راست فصل گذشته تیم پرسپولیس که در نهایت توسط برانکو از تیم کنار گذاشته شد، برای فصل پیش رو به تیم اوستنده بلژیک پیوست تا سال جام جهانی را در جایی غیر از ایران بگذراند.

حالا رامین با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به شرح اتفاقاتی پرداخته که بر او گذشته و در آن از مدیران تیم پرسپولیس هم انتقاد کرده.

« ‎سلام به بهترینا.‎همتون مى دونید که تو این ماه هاى سخت فقط شماها بودید که بهتون اطمینان داشتم و فقط با شما بود که مى تونستم حرفاى دلم رو بزنم‎چه تو روزایى که بازى مى کردم و تمام تلاشم خوشحالى شما بود و چه روزایى که بازى نمى کردم و تلاشم بود تا ناراحتتون نکنم و چه روزایى که البته بدترین شایعات و سخت ترین تصمیمات جلوى روم بود اما نخواستم نگرانتون کنم.و مطمئن باشید صبر و سکوتم بخاطر شماها بود نه بخاطر اون بند بیخود در قراردادام و علیرغم تمام تلخى و اتفاقات فصل گذشته یه لحظه به قرارداد با مدیران که نه به تعهد بزرگم به پیرهن پرسپولیس و هوادارا غافل نشدم و هیچ صفر و عددى نتونست باعث بشه تا اونو جایگزین شماها کنم...

این اتفاقات در حالى افتاد که من ثانیه به ثانیه، در حال عذاب بودم اما هیچ وقت از یاد شما غافل نبودم.هیچ منتى هم نیست و الانم اینا رو نگفتم تا منت بزارم و شما بزرگترین منت رو سرم گذاشتید که دوستم دارید و براى موفقیت نمایندتون دعا مى کنید...‎اما همه این درد دل ها رو گفتم تا شرح حال الانم رو بگم؛ فصل گذشته اتفاقاتى افتاد که از جمع پرسپولیس کنار رفتم و ضمن اینکه پولى نگرفتم قرار شد مبلغى هم به عنوان پول رضایتنامه پرداخت کنم... بگذریم از اینکه باشگاه تو اون روزاى سخت نه تنها کمک بزرگى نکرد و تو فصلى که پولى نگرفتم از من پول رضایتنامه گرفت ٧٠٠ میلیون طلبمو بخشیدم ١٥٠ میلیون نقد دادم و قید کردن که در صورتى که فصل بعد قراردادم بالاى ٧٠٠ میلیون باشه باید ١٥٠ میلیون دیگه هم بدم.‎گذشت و امروز بلژیک اومدم اما باشگاه از دادن آى تى سى من خوددارى کرده و اعلام کرده تا باقى پول رو ندم این اجازه رو بهم نمیده.

من تمام پولى که داشتم رو فصل گذشته به باشگاه بخشیدم و مبلغ رضایتنامه رو هم دادم اما الان اگه مجوز من صادر نشه اوستنده هم پرداختى به من نداره که باقى خواسته مسوولاى پرسپولیس رو بدم، که جواب مسیج منو هم ندادن که ازشون بخوایم ازم چک قبول کنن!شاید انها دوست داشتند برم به جایى که قلب و دل تون بشکنه مثل من که اینجوری باهم رفتار کردند که اینجا باید آبروى من برود و در غربت سرمربى ام بپرسد که چى شده آى تى سى صادر نمیشه و من بگم به خاطر عشقم به پرسپولیس و اینکه مدیراى تیم تو قراردادم نوشتن اگه برم خارج ( نه لیگ ایران که اگه به یکى از اون پیشنهادات مالى فوق العاده جواب مثبت میدادم نیازى به پرداخت این پول نبود) باید این ملبغ رو بدم. برم و پولمو نگیرم و پول براى رضایتنامه قرض کنم، من این پول را از هر طریقی شد جور کردم و دیروز دادم ولی بازم فدای سرتان فقط خواستم در جریان باشید. »

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان