//
کدخبر: ۴۲۷۴۵۷ //

رقم دقیق قرارداد اعضای تیم استقلال منتشر شد

باشگاه استقلال رقم دقیق مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را منتشر کرد.

رقم دقیق قرارداد اعضای تیم استقلال منتشر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از آنکه چند روز پیش باشگاه استقلال نامه رسمی درخصوص میزان هزینه قراردادهای بازیکنان و مربیان خود را در سامانه کدال بارگذاری کرد، حالا نیز آبی پوشان جزئیات مبالغ اعضای تیم را به سازمان بورس تحویل داده اند.

در این نامه که خطاب به مدیریت نظارت بر ناشران بازار سرمایه ارسال شده، آمده است که رقم قرارداد تمامی 21 بازیکن ایرانی عضو باشگاه استقلال ، 262 میلیارد تومان است. می توان به طور میانگین گفت که هر بازیکن این تیم کمتر از 12.5 میلیارد تومان دریافتی دارد.

در ستون بازیکنان خارجی استقلال نیز تنها قرارداد یک نفر درج شده که طبیعتا کوین یامگا فرانسوی است و میزان قرارداد او برای فصل جاری لیگ برتر، 25 میلیارد تومان است که به نظر می رسد او یکی از گران ترین آبی پوشان امسال است.

در بخش اعضای کادرفنی و تدارکات نیز برای جواد نکونام و 10 مربی و عضو تدارکات رقم 32 میلیارد تومان درج شده است. ضمن اینکه آبی ها در بخش فوتبال پایه نیز چهار میلیارد تومان هزینه کرده اند که نسبت به فصل قبل عدد کمتری است.

بدین ترتیب لیست هزینه های باشگاه استقلال در این فصل به عدد 323 میلیارد تومان رسیده و آبی ها تنها قادر به هزینه 2 میلیارد دیگر هستند.

نکته مهم در این نامه، محاسبه نشدن رقم قرارداد گوستاوو بلانکو است. آبی پوشان به دلیل رسیدن به سقف بودجه، هنوز نتوانسته اند که قرارداد مهاجم آرژانتینی را ثبت کنند و در انتظار همکاری بازیکنان برای کاهش رقم قراردادهایشان هستند.

1939819

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان