//
کدخبر: ۴۲۷۱۳۷ //

اظهارنظر عجیب علیه مسی: امیدوارم فعلا مصدوم بماند!

کارلوس کرونل، دروازه بان تیم ملی پاراگوئه، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی در دیدار آرژانتین و پاراگوئه هنوز به آمادگی نرسیده باشد.

اظهارنظر عجیب علیه مسی: امیدوارم فعلا مصدوم بماند!
به گزارش فرتاک نیوز،

روز پنجشنبه در بازی‌های دور مقدماتی جام جهانی 2026 در آمریکای جنوبی، آرژانتین به مصاف پاراگوئه می‌رود. آرژانتین هنوز تصمیم نگرفته است که آیا کاپیتان تیمش می‌تواند در این دیدار به زمین برود یا خیر، چون او هنوز با مصدومیتی که در ماه قبل دچارش شده، دست به گریبان است.

1939038

کرونل دروازه بان نیویورک ردبولز است و در ماه آگوست در دیدار با اینتر میامی در رقابت های لیگ آمریکا مقابل مسی قرار گرفت و از او یک گل هم دریافت کرد تا تیمش 0-1 شکست بخورد. به نظر می‌رسد همین میزان رویارویی با مسی برای او کافی بوده است و او تمایل ندارد که استرس بازی مقابل او را تجربه کند. او درباره احتمال مواجهه مجدد با مسی گفته است: «بازی در آرژانتین، مقابل بهترین تیم ملی حال حاضر جهان، هرگز آسان نخواهد بود. من قبلاً مقابل مسی بازی کردم، بنابراین امیدوارم او در این بازی بازی نکند! نمی‌دانم [از لحاظ فیزیکی] چگونه است، اما آن‌ها بازیکنان خوب دیگری هم دارند که می توانند تفاوت ایجاد کنند. هر اتفاقی ممکن است بیفتد، و ما به آنجا می رویم و بهترین کار را انجام می‌دهیم و به دنبال یک نتیجه مثبت هستیم. این برای ما باورنکردنی خواهد بود."

آرژانتین در دو بازی ابتدایی خود در مقدماتی جام جهانی پیروز شد و در صدر جدول در کنار رقیب همیشگی برزیل قرار گرفت، در حالی که پاراگوئه فقط یک امتیاز کسب کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان