//
کدخبر: ۴۲۶۵۸۷ //

فاش شد: مبلغ دقیق پرهیاهوترین انتقال تابستان!

اولی هوینس اعلام کرد که بایرن مونیخ به صورت دقیق چه مبلغی را برای جذب هری کین پرداخت کرده است.

فاش شد: مبلغ دقیق پرهیاهوترین انتقال تابستان!
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ چند هفته با مدیران تاتنهام در حال مذاکره بود تا با آنها برای جذب  هری کین  به توافق برسد و بتواند این ستاره را به آلیانز آرنا منتقل کند. 

در حالی که تنها یک سال از قرارداد این ستاره انگلیسی باقی مانده و ممکن بود که او در تابستان سال آینده به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از تاتنهام جدا شود، اما مدیران این باشگاه حاضر نبودند او را با قیمتی کمتر از آنچه انتظارش را داشتند به فروش برسانند. 

چند پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن توسط این باشگاه انگلیسی رد شد اما آنها ناامید نشدند و البته اصرار توماس توخل به جذب این مهاجم به هر شکل ممکن هم روی تلاش آنها تاثیر زیادی داشت. 

1937028

در نهایت توافقی بین دو طرف انجام شد و هری کین توانست به خواسته‌اش که ترک لندن و پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی جام‌های قهرمانی در ویترین خالی افتخاراتش بود برسد. 

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مبلغ پرداخت شده از سوی بایرن برای جذب او زده شده بود اما اولی هوینس در این باره به بی آر 24 گفت:« ما تنها 95 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن هزینه کردیم.»

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود بایرن بیشتر از 100 میلیون یورو برای خرید کین پرداخت کرده اما این موضوع از سوی مدیران این باشگاه رد شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان